دزدیدن 20 دختر تهرانی توسط 2 پسر

یک سال قبل رسیدگی به شکایت های سریالی 20 دختر جوان که مدعی شده بودند در غرب تهران توسط دو ناشناس ربوده شده اند در دستور کار ماموران پلیس پایتخت قرار گرفت.

دزدیدن 20 دختر تهرانی توسط 2 پسر
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

پرونده مرد جوان که به اتهام قتل یک دختر با پرتاب او از خودرو بازدداشت شده بود در حالی به دادگاه کیفری ارجاع می شود که متهم در دفاع آخر خود منکر اتهامش شده است.

یک سال قبل رسیدگی به شکایت های سریالی 20 دختر جوان که مدعی شده بودند در غرب تهران توسط دو ناشناس ربوده شده اند در دستور کار ماموران پلیس پایتخت قرار گرفت.

در حالی که در این پرونده یکی از این دختران حین ربوده شدن از خودرو بیرون پرتاب شده و جان خود را از دست داده بود،ماجرای آدم ربایی ها رنگ خون گرفت.

شکایت دختران حکایت از آن داشت که دو جوان در محدوده غرب تهران در پوشش مسافرکش آنها را سوار خودرو می کردند و سپس با منحرف شدن از مسیر،اقدام به خفت گیری از انها می کردند.

اما یکی از این دختران به نام سمیرا هنگامی که با متهمان درگیر شده بود از خودرو بیرون پرتاب شده و به قتل رسیده بود.

آخرین دفاعیات متهم به قتل دختران جوان در اتوبان

بررسی دوربین های مداربسته و اطلاعاتی که دختران جوان در اختیار ماموران پلیسی و قضایی گذاشتند منجر به دستگیری متهمان پرونده شد.رسیدگی به پرونده در شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران نزد بازپرس واحدی آغاز شد.

متهم به قتل دختر جوان در آخرین دفاع از خود قبل از صدور کیفرخواست و ارجاع پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران،در دفاع از خود گفت:«اتهامم را قبول ندارم.تصویری که در دوربین های مداربسته به ثبت رسیده، من نیستم و جثه ان فرد از من چهارشانه تر است.نمی دانم چرا دخترهای شاکی ادعا می کنند که من را می شناسند و از آنها سرقت کرده ام چون من در جریان این سرقت ها نبوده ام.»

او در ادامه گفت:«19 سال دارم و مدتی قبل برای کارگری از یک شهرستان به تهران آمدم.شب دستگیری برای دیدن دوستانم به دورهمی آنها رفته بودم که یکدفعه دستگیر شدم.»

کیفرخواست این پرونده به زودی صادر شده و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع می شود.

دیدگاه خود را ارسال کنید