امتحانات این دانشگاه مجازی شد

با توجه به برگزاری جلسات متعدد و کارشناسی فنی در این زمینه و همچنین دستور وزیر علوم مبنی بر اختیار تصمیم گیری دانشگاه ها برای نحوه برگزاری آزمون های پایان ترم؛ تصمیم هیئت رئیسه دانشگاه پیام نور به این نتیجه رسید که همه آزمون ها در مقاطع کارشناسی، ارشد و دکتری به صورت غیرحضوری و مجازی برگزاری خواهد شد.

امتحانات این دانشگاه مجازی شد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: امتحانات پایان ترم دانشگاه‌های پیام نور در سه مقطع کارشناسی، ارشد و دکتری غیرحضوری برگزار می‌شود.

ابراهیم تقی زاده اظهار کرد: با توجه به برگزاری جلسات متعدد و کارشناسی فنی در این زمینه و همچنین دستور وزیر علوم مبنی بر اختیار تصمیم گیری دانشگاه ها برای نحوه برگزاری آزمون های پایان ترم؛ تصمیم هیئت رئیسه دانشگاه پیام نور به این نتیجه رسید که همه آزمون ها در مقاطع کارشناسی، ارشد و دکتری به صورت غیرحضوری و  مجازی برگزاری خواهد شد.

او افزود: اگر دانشجویی در این فاصله نسبت به تغییر محل آزمون اقدام کرده است، این تغییر محل آزمون به محل ثبت نامی دانشگاه برخواهد گشت .

تقی زاده ادامه داد: تاریخ آزمون ها طبق اعلام سامانه گلستان انجام می شود. حفظ سلامت دانشجویان و خانواده آن ها برای ما بسیار حائز اهمیت است.

رئیس دانشگاه پیام نور تصریح کرد: تفاوت رنگ بندی در استان‌های مختلف باعث شده تا استان ها را متفاوت از یکدیگر نبینیم؛ براین اساس تصمیم برآن شد که آزمون ها به صورت غیر حضوری باشد.

دیدگاه خود را ارسال کنید