اخبار اقتصادی| ارز رمز|خریداران ارزهای دیجیتال مطالعه کنند| ارز رمزهای پرضرر این هفته

خریداران ارزهای دیجیتال مطالعه کنند| ارز رمزهای پرضرر این هفته

در یک هفته گذشته با وجود افت ۲٫۶ درصدی بازار رمزارزها، برخی ارزهای دیجیتال افتی به مراتب سنگین‌تر را تجربه کردند.

خریداران ارزهای دیجیتال مطالعه کنند| ارز رمزهای پرضرر این هفته
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

در هفته‌ای که گذشت (۱۰ تا ۱۷ دسامبر – ۲۱ تا ۲۸ آذر) بازار رمزارزها افتی ۲٫۶ درصدی را تجربه کرده اما در این میان برخی ارزهای دیجیتال ضرری به مراتب بیشتر به دارندگان خود تحمیل کرده‌اند. در این گزارش ۴ ارز دیجیتالی که بدترین عملکرد را در میان ارزهای برتر داشته‌اند، معرفی می‌شوند.

کسپر (CSPR)

ارز دیجیتال CSPR از ۳۰ نوامبر (۹ آذر) در حال ریزش است. زمانی که از عبور از سطح مقاومت یک کانال موازی صعودی ناکام ماند. این ارز در یک هفته اخیر ۲۱٫۱ درصد بازدهی منفی داشته است.

بعد از آن روند نزولی سرعت گرفت و این توکن حالا بالای خط حمایتی این کانال در حال معامله است. در صورت شکست این کانال، کسپر احتمالا به یک کف جدید تاریخی خواهد رسید.

وکس (WAXP)

ارز دیجیتال WAXP پس از اینکه در ۱۷ نوامبر (۲۶ آذر) به سقف تاریخی ۹۸ سنتی رسید، روند نزولی را در پیش گرفته و حالا نسبت به اوج خود ۵۳ درصد افت داشته است. با این حال بازدهی هفتگی این ارز دیجیتال منفی ۲۰٫۵ درصد بوده است.

با وجود این، این ارز دیجیتال همچنان بالای محدوده حمایتی افقی ۴۴ سنتی معامله می‌شود. محدوده‌ای که قبلا به عنوان مقاومت این ارز شناخته می‌شد. تا زمانی که وکس بتواند این محدوده را حفظ کند، احتمال بازگشت به روند صعودی وجود دارد.

رمزارز DCR در ۱۶ آوریل ( ۲۷ فروردین) سقف تاریخی ۲۵۰ دلاری را به ثبت رساند. از آن زمان به بعد روند نزولی آغاز شد. با این حال در ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) یک سقف نسبی را به ثبت رساند ولی از آن زمان به بعد مجددا سقوط DCR آغاز شده است.

در حال حاضر، این ارز بالای سطح حمایتی اصلاحی فیبوی ۰٫۷۸۵ در قیمت ۶۱ دلاری معامله می‌شود. این رقم همچنین سطح حمایتی افقی است که شانس یک جهش از این منطقه را افزایش می‌دهد.

با وجود این احتمال اصلاح بیشتر DCR هنوز وجود دارد و ممکن است این ارز دیجیتال به قیمت ۲۳٫۵ دلاری هم سقوط کند. در یک هفته اخیر DCR حدود ۲۰٫۳ درصد بازدهی منفی داشته است.

استورم ایکس (STMX)

ارز دیجیتال STMX از ۴ سپتامبر تا ۴ دسامبر (۱۳ شهریور تا ۱۳ آذر) روندی نزولی داشته است. این رمزارز خط روند صعودی حمایتی را رو به پایین شکسته است. بنابراین، شکستن این خط بدان معناست که حرکت صعودی که از ماه ژوئن (خرداد) آغاز شده بود، به اتمام خود نزدیک می‌‎شود.

اگر روند نزولی STMX ادامه داشته باشد، نزدیکترین محدوده حمایتی قیمت ۱۴ سنتی خواهد بود. این ارز دیجیتال هم در یک هفته اخیر ۱۷٫۴ درصد افت قیمت داشته است.

دیدگاه خود را ارسال کنید