زاکانی بعد از حادثه مترو تهران دستور داد

علیرضا زاکانی، شهردار تهران که در محل حادثه قطار تهران کرج حاضر شده بود گفت:حادثه قطار تعدادی مصدوم داشت که اکثرا به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شدند.

زاکانی بعد از حادثه مترو تهران دستور داد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

شهردار تهران با بیان اینکه به سرعت دستور تشکیل کمیسیون سوانح را دادم افزود: متخصصان و کارشناسان در حال چک کردن همه دیتای قبل و بعد و زمان حادثه هستند تا دلیل این حادثه مشخص شود.

علیرضا زاکانی، شهردار تهران که در محل حادثه قطار تهران کرج حاضر شده بود گفت:حادثه قطار تعدادی مصدوم داشت که اکثرا به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شدند.

زاکانی افزود: ۱۱ نفر از مصدومان به بیمارستان منتقل و هم اکنون ۹ نفر در شرایط ترخیص هستند اما دو نفر شرایط  ویژه دارند که تحت درمانند و ما هم پیگیر شرایط آنها هستیم.

حادثه دیدگان تحت پوشش بیمه هستند

او با بیان اینکه همه مسافران بیمه هستند ادامه داد: بیمه مصدومان محدودیت ندارد و البته خدا را شاکریم که حادثه قطار تلفات جانی نداشت.

شهردار تهران با بیان اینکه خط ۵ هم اکنون فعال است اضافه کرد: در این خط از گلشهر تا وردآورد فعالیت عادی وجود دارد و مشکل تردد در بقیه خط با اعزام اتوبوس در حال حل شدن است.

زاکانی ادامه داد: همکارانم از دقایق اولیه حادثه مشغول فعالیت هستند تا بتوانند هرچه سریع تر مشکل را رفع کنند تا تردد مسافران  خط تهران کرج به شرایط عادی برگردد.

او افزود: تمهیداتی دیده شده تا با هر اتفاقی خللی در رفت و آمد مردم ایجاد نشود و مردم به سرعت با وسایل جایگزین به مسیر خود ادامه دهند.

دلیل حادثه قطار تهران کرج در دست بررسی است

شهردار تهران درباره علت حادثه گفت: همه صحبت‌ها تا الان گمانه زنی است و نتیجه قطعی در کمیسیون در دست بررسی است.

او با بیان اینکه "به سرعت دستور تشکیل کمیسیون سوانح را دادم" افزود: متخصصان و کارشناسان در حال چک کردن همه دیتای قبل و بعد و زمان حادثه هستند تا دلیل این حادثه مشخص شود.

شهردار تهران در پایان تاکید کرد: فقر، عقب افتادگی و اورهال شدن ناوگان و کمبودها زمین‌ساز این دست حوادث است و امیدواریم با کار جدی بتوانیم با رفع بسیاری از کمبودها به شهروندان خدمات بهتری ارائه دهیم.

دیدگاه خود را ارسال کنید