وام| وام رانندگان|وام جدید رانندگان تاکسی| کارت اعتباری جای وام را گرفت؟

وام جدید رانندگان تاکسی| کارت اعتباری جای وام را گرفت؟

اسماعیل بیگی گفت: تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی مانند وام است که در قالب کارت اعتباری به رانندگان داده می‌شود.

وام جدید رانندگان تاکسی| کارت اعتباری جای وام را گرفت؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

هدی اسماعیل‌بگی، مدیرعامل سازمان نظارت و تاکسیرانی در آیین انعقاد توافقنامه همکاری بین سازمان تاکسیرانی و شرکت ایساکو درباره فعالیت تاکسیرانی در کشور گفت: حدود ۸۰ هزار تاکسی در سطح شهر فعالیت دارند.

وی گفت: این تاکسی‌ها حدود ۲۲ درصد حمل و نقل شهر تهران را به عهده دارند؛ این عدد زمانی خودش را نشان می‌دهد که تقریبا به اندازه حمل و نقل مترو، سفر حمل و نقلی در شهر تهران داریم.

مدیرعامل سازمان نظارت و تاکسیرانی درباره انعقاد این تفاهم‌نامه گفت: طبق تفاهم‌نامه‌ای که امروز صورت گرفت، قرار شد قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز تاکسی‌های شهری توسط شرکت ایساکو تامین شود.

وی گفت: با ارائه این خدمات به جامعه رانندگان تاکسی می‌خواهیم باری از مشکلات آن‌ها کم کنیم و حسن این اتفاق این است که با قیمتی تضمین شده و باکیفیت، محصولات مورد نیاز را برای رانندگان تاکسی تامین کنیم.

اسماعیل‌بگی گفت: در فاز اول،اطلاعات ۵۰۰۰ نفر از جامعه رانندگان را به شرکت ایساکو اعلام کردیم و قرار است این تعداد به تمامی رانندگان شهر تهران توسعه یابد. در حال حاضر، این لیست به شرکت ایساکو اعلام شد و قرار است شرکت این اطلاعات را بارگذاری کند.

وی گفت: بعد از اینکه این اطلاع‌رسانی صورت گرفت، رانندگان به ایساکو کارت مراجعه می‌کنند و تسهیلات مورد نیاز را دریافت می‌کنند و منبع تامین مالی این کارت توسط سازمان‌های خارج از تاکسیرانی و ایساکو صورت می‌گیرد.

اسماعیل‌بگی گفت: این تسهیلات مانند وام می‌ماند که در قالب کارت اعتباری به رانندگان داده می‌شود و آن‌ها هم با دریافت این تسهیلات، اقساطش را پرداخت می‌کنند. مبلغ این کارت تا سقف ۳۰ میلیون تومان است.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید