تحلیل بورس| بازار بورس| شاخص کل بورس

تحلیل بورس: افت شاخص در بازار بورس امروز| فولاد شاخص را منفی کرد

شاخص کل بورس امروز با ۴۲۴ واحد افت امروز در کانال یک میلیون و ۳۹۹ واحد به کار خود پایان داد. شاخص هم‌وزن در روز افت ۰٫۰۳ درصدی شاخص کل ۰٫۵۴ درصد رشد داشت.

تحلیل بورس: افت شاخص  در بازار بورس امروز| فولاد شاخص را منفی کرد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

شاخص کل بورس امروز با ۴۲۴ واحد افت امروز در کانال یک میلیون و ۳۹۹ واحد به کار خود پایان داد. شاخص هم‌وزن در روز افت ۰٫۰۳ درصدی شاخص کل ۰٫۵۴ درصد رشد داشت. ارزش معاملات کل بورس نیز در این روز بیش از ۳۲۰۰ میلیارد تومان ثبت شد.

فولاد، شستا، فملی و فارس امروز بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل ثبت کردند. این در حالی است که گروه‌های خودرو، فرآورده‌های نفتی، دارویی و بانک‌ها وضعیت خوب و رو به رشدی داشتند.

خودرو، فلزات اساسی و شیمیایی‌ها برترین گروه‌های صنعتی امروز بودند. بیشترین ارزش معاملات امروز نیز برای پالایش، کمند و شستا و بیشترین حجم معاملات نیز برای خودرو، خساپا و خگستر ثبت شد.

اما شاخص کل فرابورس در روز افت بورس مثبت بود و با ۱۰۹ واحد رشد در کانال ۱۸ هزار و ۸۲۹ واحد قرار گرفت. بپاس، غصینو و کگهر بیشترین تاثیر مثبت و زاگرس بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل فرابورس امروز ثبت کردند.

بازار سهام طی چند روز گذشته با رشد در شاخص کل مواجه بوده و از کانال ۱٫۲ میلیون واحد به ۱٫۴ میلیون واحد رسید. کارشناسان معتقدند افت برخی از سهام پس از چند روز رشد طبیعی است و بازار در روزهای آینده متعادل به کار خود ادامه می‌دهد.

دیدگاه خود را ارسال کنید