اخبار بورس| بازار بورس| شاخص بورس

تحلیل بورس: روز پرنوسان بورس به پایان رسید| بورس همچنان منفی است

شاخص کل بورس امروز با حدود ۳۰۰۰ واحد افت در کانال یک میلیون و ۳۷۶ هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات باز هم افت داشت و فقط ۱۹۰۰ میلیارد تومان بود.

تحلیل بورس: روز پرنوسان بورس به پایان رسید| بورس همچنان منفی است
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 شاخص کل بورس امروز با ۲۹۷۱ واحد افت در کانال یک میلیون و ۳۷۶ هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات امروز باز هم افت داشت و فقط ۱۹۵۲ میلیارد تومان بود.

با وجود کلیت سرخ بازار، فراکاب، شیمیایی، بانک‌ها و خودرو از سایر گروه‌ها افت بیشتری داشتند. نمادهای نوری، فملی، تاپیکو و فخوز بیشترین تاثیر منفی در شاخص کل را ثبت کردند. خودرو، فلزات اساسی و شیمیایی همچنان برترین گروه‌های صنعتی بازار هستند.

کمند، شسینا و پالایش بیشترین ارزش معامله و شسینا، خودرو و خپارس بیشترین حجم معامله را داشتند.

در فرابورس نیز امروز شاهد افت شاخص کل بودیم. شاخص کل فرابورس امروز با ۶۵ واحد افت در نهایت در کانال ۱۸ هزارار و ۵۹۵ واحد به کار خود پایان داد. غصینو، زاگرس، آریا و سمگا بیشترین تاثیر منفی را در افت شاخص کل داشتند.

سلمان نصیرزاده، کارشناس بازار سهام در خصوص وضعیت بازار فردا گفت: حجم معاملات خرد در بازار حداقلی است و خروجی حقیقی‌ها همچنان ادامه دارد. کلیت بازار از نظر معاملات قدرت خرید در سطح‌های حداقلی است و سیگنالی برای بازگشت بازار فردا دیده نمی‌شود. بنابراین وضعیت بازار فردا نیز بر همین منوال ادامه خواهد یافت.

دیدگاه خود را ارسال کنید