قیمت جدید خودروی محبوب جوانان

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو صفرکیلومتر ظرف شش ماه اخیر حدود ۷۰ میلیون تومان گران شده است. محصولی که الان ۲۷۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود و اواخر بهار امسال دقیقا ۲۰۰ میلیون تومان ارزش داشت.

قیمت جدید خودروی محبوب جوانان
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۹۶ با کارکرد ۱۳۰ هزارکیلومتر و قیمت ۲۰۰ میلیون تومان آگهی شده است. با این پول اواخر بهار امسال امکان خرید مدل صفرکیلومتر همین خودرو وجود داشت

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو صفرکیلومتر ظرف شش ماه اخیر حدود ۷۰ میلیون تومان گران شده است. محصولی که الان ۲۷۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود و اواخر بهار امسال دقیقا ۲۰۰ میلیون تومان ارزش داشت. حالا اگر با همین بودجه سراغ بازار خودرو‌های کارکرده برویم، امکان خرید پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۹۶ با کارکرد ۱۳۰ هزارکیلومتر وجود دارد. وقتی به مدل‌های ۹۰ تا ۹۵ نگاه می‌کنیم، پژو ۲۰۶ تیپ پنج تولید شده در سال ۹۴ با کارکرد ۱۲۰ هزارکیلومتر و قیمت تقریبی ۲۰۰ میلیون تومان آگهی شده است. همچنین با ۲۰۰ میلیون تومان برای خرید پژو ۲۰۶ تیپ شش باید سراغ مدل‌های قبل از دهه ۹۰ رفت.

راهنمای خرید پژو ۲۰۶ کارکرده تا سال ۹۵

پژو ۲۰۶ کارکرده تا سال ۹۵ می‌تواند تا ۷۰ میلیون تومان زیر قیمت مدل‌های صفرکیلومتر ارزش داشته باشد. البته درباره مدل‌های نسبتا تمیز و سالم صحبت می‌کنیم؛ مثلا پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۹۹ به قیمت ۲۵۵ میلیون تومان فروخته می‌شود. فقط ۱۵ میلیون تومان کمتر از مدل‌های صفرکیلومتر آگهی شده و ظرف این یک سال ۱۵ هزارکیلومتر مسافت طی کرده است. ۲۰۶ کارکرده تیپ دو مدل ۹۸ را با قیمت ۲۴۰ میلیون تومان می‌فروشند. مدلی که ۳۷ هزارکیلومتر راه رفته و از نظر موتور و فنی سالم است. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۹۶ در آگهی دیگری دقیقا ۲۰۰ میلیون تومان نوشته شده است. این یکی ۱۳۴ هزارکیلومتر راه رفته و کاپوت آن تعویض شده، اما طبق ادعای مالک از لحاظ فنی سالم است.

پژو ۲۰۶ تیپ پنج مدل ۹۷ در سایت دیوار ۲۷۰ میلیون تومان آگهی شده است. این رقم حدود ۴۵ میلیون تومان کمتر از مدل‌های صفرکیلومتر است و بدنه خودرو چند خط و خش دارد. پژو ۲۰۶ تیپ پنجی که در این آگهی بررسی کردیم، کارکرد آن حدود ۴۰ هزارکیلومتر است و فقط یک ماه از مهلت تمدید بیمه شخص ثالث آن باقی مانده است. در آگهی دیگری پژو ۲۰۶ تیپ پنج مدل ۹۷ به قیمت ۲۵۵ میلیون تومان فروخته می‌شود. وضعیت موتور در این آگهی سالم قید شده، اما توضیحی درباره وضعیت بدنه داده نشده است.

پژو ۲۰۶ صندوقدار مدل ۹۹ با کارکرد شش هزارکیلومتر ۳۱۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. قیمتی که پنج میلیون تومان کمتر از مدل‌های صفرکیلومتر برای این خودرو درنظر گرفته شده و از عکس‌ها مشخص است با محصول درحد صفرکیلومتر سروکار داریم. شخص دیگری پژو ۲۰۶ صندوقدار مدل ۹۷ با کارکرد ۶۰ هزارکیلومتر را ۲۹۰ میلیون تومان می‌فروشد. مدلی که مالک آن مدعی شده ازنظر بدنه و فنی سالم است.

راهنمای خرید پژو ۲۰۶ کارکرده تا سال ۹۰

پژو ۲۰۶ کارکرده تا سال ۹۰ دست‌کم ۱۶۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. مدل‌هایی که از نظر بدنه نهایتا یکی‌دو خط و خش دارند و از لحاظ موتور بدون ایراد محسوب می‌شوند. پژو ۲۰۶ صندوقدار مدل ۹۴ با قیمت ۲۳۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. محصولی که ۱۴۰ هزارکیلومتر راه رفته و بدنه آن بدون خط و خش است. پژو ۲۰۶ صندوقدار دیگری با کارکرد ۱۲۰ هزارکیلومتر و مدل ۹۳ بین آگهی‌ها به چشم می‌خورد که رقم فروش آن را ۲۲۵ میلیون تومان گذاشته‌اند. همین مدل با کارکرد ۱۲۴ هزارکیلومتر ۲۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ پنج مدل ۹۴ در یکی از آگهی‌های سایت دیوار ۱۹۸ میلیون تومان نوشته شده است. مدلی که ۱۲۰ هزارکیلومتر راه رفته و طبق ادعای مالک آن، موتور و بدنه سالمی دارد. با ۱۸۰ میلیون تومان می‌شود سراغ پژو ۲۰۶ تیپ پنج مدل ۹۳ رفت. مدلی که ۱۴۵ هزارکیلومتر مسافت طی کرده و بدنه آن در چند ناحیه رنگ شده است. پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۹۰ با کارکرد ۶۰ هزارکیلومتر ۱۶۵ میلیون تومان آگهی شده است. حدود ۶۰ هزارکیلومتر کارکرد این خودرو طی ۱۰ سال گذشته بوده و وضعیت موتور، بدنه و شاسی‌ها سالم نوشته شده است. تقریبا با همین پول می‌شود پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۹۱ را با کارکرد ۱۳۷ هزارکیلومتر خریداری کرد. این یکی هم در یک ناحیه رنگ شدگی دارد.

راهنمای خرید پژو ۲۰۶ کارکرده تا سال ۸۵

قیمت پژو ۲۰۶ تولید شده در سال‌های ۸۵ تا ۹۰ به زیر ۱۰۰ میلیون تومان می‌رسد. مثلا شخصی پژو ۲۰۶ تیپ سه مدل ۸۵ را ۸۵ میلیون تومان می‌فروشد. شاسی عقب این خودرو ضربه خورده، بدنه آن تمام رنگ و کارکردش ۱۴۵ هزارکیلومتر است. پژو ۲۰۶ صندوقدار مدل ۸۸ با کارکرد ۱۴۴ هزارکیلومتر ۱۶۳ میلیون تومان فروخته می‌شود. موتور و شاسی‌های این پژو سالم هستند، اما بدنه آن رنگ شده است. پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۸۵ در آگهی دیگری با ۲۰۰ هزارکیلومتر و قیمت ۱۳۰ میلیون تومان به چشم می‌خورد. پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۸۸ با رنگ نوک مدادی، کارکرد ۱۴۰ هزارکیلومتر و قیمت ۱۱۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. شاسی‌ها ضربه خورده‌اند و بدنه تمام رنگ است. با ۱۰۰ میلیون تومان می‌شود ۲۰۶ تیپ دو مدل ۸۵ را خرید. ۲۷۰ هزارکیلومتر از این خودرو کار کشیده شده و بدنه آن دوررنگ است. همچنین پژو ۲۰۶ تیپ شش مدل ۸۷ با کارکرد ۲۲۷ هزارکیلومتر و قیمت ۱۷۵ میلیون تومان فروخته می‌شود. گیربکس اتوماتیک دارد و از نظر موتور، شاسی‌ها و بدنه سالم است.

انواع پژو ۲۰۶

مدل

کارکرد

قیمت

پژو ۲۰۶ تیپ دو

۹۹

۱۵ هزارکیلومتر

۲۵۵ میلیون تومان

پژو ۲۰۶ تیپ دو

۹۹

۳۷ هزارکیلومتر

۲۴۰ میلیون تومان

پژو ۲۰۶ تیپ دو

۹۹

۱۳۴ هزارکیلومتر

۲۰۰ میلیون تومان

پژو ۲۰۶ تیپ پنج

۹۹

۴۰ هزارکیلومتر

۲۷۰ میلیون تومان

پژو ۲۰۶ تیپ پنج

۹۹

۹۰ هزارکیلومتر

۲۵۵ میلیون تومان

پژو ۲۰۶ صندوقدار

۹۹

شش هزارکیلومتر

۳۱۰ میلیون تومان

پژو ۲۰۶ صندوقدار

۹۷

۶۰ هزارکیلومتر

۲۹۰ میلیون تومان

پژو ۲۰۶ تیپ دو

۹۰

۶۰ هزارکیلومتر

۱۶۵ میلیون تومان

پژو ۲۰۶ تیپ دو

۹۱

۱۳۷ هزارکیلومتر

۱۶۵ میلیون تومان

پژو ۲۰۶ تیپ پنج

۹۴

۱۲۰ هزارکیلومتر

۱۹۸ میلیون تومان

پژو ۲۰۶ تیپ پنج

۹۳

۱۴۵ هزارکیلومتر

۱۸۰ میلیون تومان

پژو ۲۰۶ صندوقدار

۹۴

۱۴۰ هزارکیلومتر

۲۳۰ میلیون تومان

پژو ۲۰۶ صندوقدار

۹۳

۱۲۰ هزارکیلومتر

۲۲۵ میلیون تومان

پژو ۲۰۶ تیپ شش

۸۷

۲۲۷ هزارکیلومتر

۱۷۵ میلیون تومان

پژو ۲۰۶ تیپ سه

۸۵

۱۴۵ هزارکیلومتر

۸۵ میلیون تومان

پژو ۲۰۶ صندوقدار

۸۸

۱۴۴ هزارکیلومتر

۱۶۳ میلیون تومان

پژو ۲۰۶ تیپ دو

۸۵

۲۰۰ هزارکیلومتر

۱۳۰ میلیون تومان

پژو ۲۰۶ تیپ دو

۸۵

۲۷۰ هزارکیلومتر

۱۰۰ میلیون تومان

دیدگاه خود را ارسال کنید