اخبار حوادث|دزدی به عشق مادر

دزدی به عشق مادر

موبایل قاپی که بخاطر بیماری مادرش با همدست خود موبایل قاپی می کرد دستگیر شد.

دزدی به عشق مادر
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 سرهنگ حسین مافی"  سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح خبر دستگیری 2 موبایل قاپ جوان به خبرنگار رکنا گفت: با وقوع سرقت های متوالی موبایل قاپی در خیابان ولیعصر موضوع رسیدگی به پرونده در دستور تیم عملیات کلانتری 115 رازی قرار گرفت.

وی افزود: تیم عملیات کلانتری 115 رازی پس از دریافت این اطلاعات تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند و متوجه شدند سارقان حرفه ای با موتورسیکلت سرقتی دست به موبایل قاپی می زدند.

این مقام پلیسی ادامه داد: ماموران کلانتری با رصدهای اطلاعاتی و بازبینی دوربین های مداربسته هویت و مخفیگاه سارقان حرفه ای را در جنوب تهران شناسایی کردند.

موبایل قاپی تهرانی برای مریضی مادر

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: ماموران کلانتری پس از دریافت این اطلاعات با هماهنگی مقام قضایی متهمان را در یک عملیات ضربتی دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به کلانتری در بازجویی های پلیسی صراحتا به جرم خود مبنی بر موبایل قاپی در خیابان ولی عصر (عج) اعتراف کردند.

سرهنگ مافی در پایان خاطرنشان کرد: پرونده متهمان برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

گفتگو با متهمان

متهمان 22 و 18 ساله سابقه دار در 52 طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت با دستبند و پایند منتقل شدند. آنها با موتور سیکلت سرقتی در خیابان ولی عصر موبایل قاپی می کردند.

سارق جوان در گفتگو با خبرنگار رکنا ماجرای سرقت هارا اینطور توضیح داد : بخاطر اعتیاد و مادر مریضم که در بیمارستان است سرقت هارا انجام می دادم. ابتدا یک موتورسیکلت سرقت کردم و با استفاده از آن در خیابان ولیعصر موبایل قاپی می کردم. مادرم نمی داند که دستگیر شدم و نمی دانم واکنشش چیست.

بنابراین گزارش با تائید سرهنگ حسین مافی سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت متهمان برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

 

 

دیدگاه خود را ارسال کنید