فروش فوری|فوری: فروش فوری سایپا آغاز شد| لینک ثبت نام

فوری: آغاز فروش فوری سایپا| لینک ثبت نام

گروه خودروسازی سایپا از امروز (پنجشنبه) فروش فوق‌العاده پنج محصول خود را به مدت دو روز آغاز کرد.

فوری:  آغاز فروش فوری سایپا| لینک ثبت نام
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

فروش فوری سایپا شروع شد. فروش فوری سایپا با متقاضیان چندانی همراه نیست. شرایط فروش فوری سایپا خاص است. فروش فوری سایپا قیمت مناسبی دارد. فروش فوری سایپا این سری شامل خودروهای ذیل است.

فروش فوری سایپا

پیش فروش فوری سایپا

متقاضیان محصولات این مجموعه از ساعت هشت صبح امروز و به مدت دو روز به صورت شبانه روزی می توانند نسبت به ثبت نام محصولات اقدام کنند.

در طرح فروش فوق العاده هفته جاری محصولات سایپا، خودروهای کوییک R با گیربکس معمولی، تیبا EX۲  رینگ فولادی، سایپا SE۱۵۱ موتور M۱۳،  ساینا با گیربکس معمولی و رینگ فولادی و تیبا SX موتور M۱۵ عرضه می شود.

متقاضیان با مراجعه به آدرس اینترنتی saipa.iranecar.com می‌توانند ثبت نام کنند و در فرآیند قرعه کشی قرار گیرند. فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی یک روز پس از اتمام قرعه کشی اعلام خواهد شد.

 پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبان فروش فوق العاده باید در مدت سه روز نسبت به واریز کامل وجه اقدام کنند. بر این اساس حداکثر زمان تحویل محصولات فروش فوق العاده محصولات سایپا ٩٠ روزه است.

زمان تحویل این خودروها از تیرماه سال آینده خواهد بود و متقاضیان می­‌توانند از طریق سایت https://saipa.iranecar.com در پیش فروش یک‌ساله ثبت نام کنند.

در روش پیش فروش یک‌ساله، قیمت غیرقطعی است و هیچ‌گونه مبلغی به عنوان پیش دریافت، تا قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان در قرعه کشی اخذ نمی شود. 

بر این اساس فهرست انتخاب‌شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا یک روز پس از اتمام قرعه کشی اعلام خواهد شد.

فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا یک روز پس از اتمام قرعه کشی اعلام خواهد شد. بدین جهت پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبان باید در مدت سه روز نسبت به واریز وجه علی الحساب قیمت خودرو اقدام کنند.

بدینوسیله به اطلاع متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا میرساند، شرایط پیش فروش یکساله محصولات گروه خودروسازی سایپا به شرح جدول ذیل اعلام می گردد:

در این طرح خودرهای شاهین G، کوییک S، کوییک R با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا S، سایپا SE۱۵۱ موتور M۱۳ ارائه شده است.

متقاضیان محترم از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ به مدت ۲ روز به صورت۲۴  ساعته میتوانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت ، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمایند. لازم بذکر است شرکت در این طرح صرفاً از طریق آدرس فوق امکان پذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرس ها ، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

پیش فروش  سایپا

متقاضیان با مراجعه به آدرس اینترنتی saipa.iranecar.com می توانند ثبت نام کنند و در فرآیند قرعه کشی قرار گیرند. پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین فروش فوق العاده می بایست ظرف سه روز نسبت به واریز کامل وجه اقدام کنند.

بر این اساس حداکثر زمان تحویل محصولات فروش فوق العاده محصولات سایپا، ٩٠ روز است.

به اطلاع متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا می رساند در ادامه برنامه عرضه های مستمر خودرو در روزهای سه شنبه تا پایان سال ، به منظور پاسخگوئی به نیاز مصرف کنندگان واقعی شرایط فروش فوق العاده محصولات گروه خودروسازی سایپا ویژه بهمن ماه (یه صورت قرعه کشی) به شرح جدول ذیل اعلام می شود:

متقاضیان محترم از ساعت ۸صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۰۷ ( (به مدت ۲ روز) به صورت شبانه روزی میتوانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا مراجعه نمایند.

دومین شرایط فروش فوق‌العاده محصولات گروه خودروسازی سایپا ویژه دی‌ماه با عرضه هفت محصول از پنج شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ آغاز شد.

در این طرح هفت محصول شامل کوییک معمولی، کوییک. آر، تیبا۲، سایپا۱۵۱، کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک، ساینا با گیربکس معمولی و رینگ فولادی و همچنین وانت پادراپلاس عرضه می‌شود.

همه محصولات با موعد زمانی تحویل ۹۰ روزه و با نرخ قطعی عرضه می‌شوند و فقط در صورت هرگونه افزایش در هزینه‌های شماره‌گذاری، بیمه، مالیات، مالیات نقل و انتقال و عوارض تا پیش از فاکتورشدن خودرو، پرداخت هزینه‌ها بر عهده مشتریان خواهد بود.

متقاضیان برای شرکت در طرح فروش فوق‌العاده هفت محصول گروه خودروسازی سایپا می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به نشانی https: //saipa.iranecar.com نسبت به دریافت کد کاربری و کلمه عبور و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

همه محدودیت‌های اعمال شده در طرح‌های قبلی در این طرح نیز برقرار خواهد بود و منتخبان اصلی و جایگزینی نیز بر اساس قرعه‌کشی تعیین خواهند شد.

دیدگاه خود را ارسال کنید