از این نوع روابط فرار کنید!

به نقل از نیویورک پست، اغلب ما تمایل داریم در رابطه با فردی که دوستش داریم ثابت قدم باشیم، اما گاهی، برخی اتفاقات، رابطه را مختل می‌کند.

از این نوع روابط فرار کنید!
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

این روز‌ها که بسیاری از افراد برای تداوم روابط خود به روانشناس مراجعه می‌کنند و روی روابط خود حساسند، با این وجود برخی نکات کوچک نیز می‌تواند نشانه‌هایی بسیار مهم باشند.

 به نقل از نیویورک پست، اغلب ما تمایل داریم در رابطه با فردی که دوستش داریم ثابت قدم باشیم، اما گاهی، برخی اتفاقات، رابطه را مختل می‌کند.

دکتر دانیل آکن، روانشناس آمریکایی که ااغلب، نکاتی حرفه‌ای را در مورد حساب تیک تاک خود، به اشتراک می‌گذارد، اخیرا در یک ویدیو به نکات قابل تاملی اشاره کرده است. این ویدیو  بیش از ۶۰۰ هزار بازدید و بیش از ۵۶ هزار لایک به دست آورد.

این دکتر  جوان گفت که این یک راز تاریک در رابطه است که می‌تواند شما را از سال‌ها و حتی دهه‌ها رنج نجات دهد، بنابراین اگر در حال حاضر با افراد جدیدی قرار می‌گیرید و با افراد جدیدی ملاقات می‌کنید، به حرف‌های آنها، گوش دهید، زیرا اگر آن‌ها سریعاً شروع به درخواست ازدواج کنند، ممکن است رابطه شما محکوم به فنا شود.

از این نوع رابطه فرار کنید!

او توضیح داد: دفعه بعد که با شخصی قرار می‌گذارید و متوجه می‌شوید که او مدام در مورد ازدواج یا بچه دار شدن صحبت می‌کند، باید بسیار محتاط باشید، به خصوص، از آنجا که این موضوع می‌تواند نشانه یک فرد خودشیفته باشد، اغلب اوقات، خودشیفته‌ها می‌خواهند سریع با شما ازدواج کنند و بچه‌ای نیز داشته باشند و در اغلب موارد نیز انتظار پاسخ منفی ندارند. 

در این مرحله شما به دام افتاده اید و احتمال دارد در جهنمی واقعی افتاده باشید چرا که طرف مقابل شما دائم توقع دارد همان کار‌هایی را انجام دهید که او می‌خواهد، البته این به مفهوم غیرقابل اعتماد بودن تمامی پیشنهادات ازدواج نیست، اما لازم است پیش از هیجان زده بودن برای پیشنهاد ازدواج، کمی تفکر کنید.

دیدگاه خود را ارسال کنید