اخبار فوری|فوری: خبر جدید درباره وضعیت بازگشایی مدارس

فوری: خبر جدید درباره وضعیت بازگشایی مدارس

وحیدی در خصوص رنگ بندی شهرها و افزایش تعداد شهرهای قرمز نیز گفت: متاسفانه شهرهای قرمز و نارنجی افزایش پیدا کرده به شکلی که در حال حاضر ۱۷ نقطه قرمز اعلام شده است.

فوری: خبر جدید درباره وضعیت بازگشایی مدارس
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

وحیدی در خصوص رنگ بندی شهرها و افزایش تعداد شهرهای قرمز نیز گفت: متاسفانه شهرهای قرمز و نارنجی افزایش پیدا کرده به شکلی که در حال حاضر ۱۷ نقطه قرمز اعلام شده است. اما هنوز در رابطه با ترددها و محدودیت ترددها تصمیم خاصی گرفته نشده البته بنایی هم فعلا برای اعمال محدودیت ها وجود ندارد.

وی در خصوص تعطیلی مدارس و اختیار استانداران نیز گفت: به استانداران این اختیار داده شده که اگر در مدرسه خاصی معلوم شد که بیماری پیدا شده اولا نباید فرد حضور پیدا کند و باید خود قرنطینه را برای مدت ۵ روز انجام دهد اما اگر تعداد مبتلایان بیشتر شد استاندار اختیار دارد برای تعطیلی تا مدت خاصی برای آن مدرسه تصمیم گیری کند. لذا تصمیم گیری سراسری در یک استان برای تعطیلی مدارس وجود ندارد چنین اختیاری به استانداران داده نشده است.

وی ادامه داد: اگر فردی علائم داشته باشد تا ۵ روز مرخصی کفایت می کند و این موضوع را باید به عنوان خود قرنطینه اجرایی کند ما اجازه دستور کلی و سراسری در استان برای تعطیلی تمام مدارس را نداده ایم و چنین اختیاری داده نشده است.

دیدگاه خود را ارسال کنید