اخبار سلبریتی| اخبار روز| حاشیه سلبریتی ها|تیپ خارجی الناز شاکردوست در موزه| الناز شاکردوست از مهاجرتش گفت

زندگینامه الناز شاکردوست

الناز شاکردوست بازیگر ایرانی روز گذشته عکسی از خود با استایل متفاوت در موزه به اشتراک گذاشت.

زندگینامه الناز شاکردوست
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

الناز شاکردوست بازیگر ایرانی است. الناز شاکردوست سبک بازی خاصی دارد. الناز شاکردوست بازیگر کم حاشیه است. الناز شاکردوست به سفر علاقه خاصی دارد. الناز شاکردوست تا به امروز موفق به دریافت جوایز مختلفی شده است.

الناز شاکردوست

خانواده الناز شاکردوست

پدر وی تاجر ابزارآلات صنعتی و الکترود و مادرش خانه دار است. الناز علاقه بسیار عجیبی به مادرش دارد.

یکی از اتفاقات مهم زندگی الناز شاکردوست می توان به سفر زیارت خانه خدا اشاره کرد که مادرش به جای وی در سال 1390 به این سفر معنوی رفت. در این سفر زیارتی که هنرمندان مشهور کشورمان همچون مهراوه شریفی نیا، الهام حمیدی، سام درخشانی، قاسم جعفری، محمدرضا ورزی، یاسر جعفری، مهدی عربی، حسن سدخسروی و... حضور داشتند.

الناز در بین خوانندگان پاپ رضا صادقی و در میان بازیگران زن بازی گوهر خیراندیش و گلشیفته فراهانی، از بین بازیگران مرد مرحوم منوچهر نوذری و شهرام حقیقت دوست را می پسندد.

الناز شاکردوست

عجیب ترین نکته در زندگی او دوست صمیمی او، گوهر خیر اندیش است که حداقل 30 سال از او بزرگتر است. در تصویر زیر الناز شاکردوست را در کنار بازیگر محبوبش در رستوران مشاهده می کنید.

همچنین وی به بازی فوتبال علاقه فراوانی دارد و از طرفداران پرسپولیس است.

الناز شاکردوست که به تازگی در شبکه های اجتماعی عکس های متفاوتی از خودش قرار می دهد در یکی از این عکس ها که با استقبال زیاد کاربران مواجه شد وی عکسی از حضورش در حرم امام رضا(ع) در مشهد مقدس را در اکانت اینستاگرام قرار داده بود. در زیر این عکس را به همراه نوشته آن مشاهده می کنید.

الناز شاکردوست سال گذشته برای ادامه تحصیل به لندن انگلیس مهاجرت کرد.

الناز شاکردوست

زندگی شخصی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست در 7 تیرماه سال 1363 در محله پاسداران تهران متولدشد. او فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران می باشد و علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی و طراحی صحنه و لباس فعالیت دارد.

الناز فرزند دوم خانواده است که یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خودش دارد. البته شباهت الناز و برادرش بسیار زیاد است.

فعالیت بازیگری الناز شاکردوست بعد از ورود بـه دانشگاه، از تئاتر آغاز شد. کیومرث پوراحمد کـه بازی او را در صحنه‌های تئاتر دیده بود، برای بازی در فیلم جدیدش از او دعوت بـه عمل آورد.

الناز شاکردوست

بـه‌این‌ترتیب الناز شاکردوست درسال 83 با بازی در فیلم «گل یخ» بـه نویسندگی و کارگردانی پوراحمد پا بـه عرصه سینما گذاشت و ظرف کمتر یکسال در ۴ فیلم سینما حضور پیدا کرد. شاکر دوست بـه‌واسطه چهره خاص و زیبایش خیلی زود محبوب و تبدیل بـه یکی از جوان‌اول‌های سینمای کشور ایران شد.

شهرت الناز شاکردوست

الناز جوان در تجربه دومش «مجردها» بازی متفاوتی از خود بـه نمایش گذاشت. بعد ازآن‌هم در «عروس فراری» برای نخستین بار در مقابل امین حیایی قرار گرفت. زوج او با امین حیایی و محمدرضا گلزار بارها در آثاری هم چون «چـه کسی امیر را کشت»، «مجنون لیلی»، «دو خواهر» و «آتیش بازی» و… تکرار شد. او با شروع دهه ۹۰ فصل جدید از زندگی هنری را آغاز کرده اسـت.

الناز شاکردوست

شاکردوست با حضور در آثاری هم چون «مبارک»«انیمیشن»، «اسب سفید سلطان»، «خفگی» و «سراسر شب» نشان داد کـه بـه دنبال تجربه‌های کاملاً نو تازه اسـت. وی تاکنون بارها برای دریافت جایزه بهترین بازیگری در جشنواره‌های انجمن منتقدین، خانه سینما و جشنواره فیلم فجر نامزد شده اسـت. درسال ۹۴ نیز نخستین جایزه بازیگری‌اش را برای بازی در فیلم «تابو» از جشنواره فیلم سان‌فرانسیسکو دریافت کرد.

مدتی هم خبر ساخت مجموعه‌ای تلویزیونی بنام «میهن مـن» با بازی وی منتشر شد کـه البته پخش آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. شاکردوست درسال ۱۳۹۶ با بازی در نمایش «گم‌وگور» پس از سالها بـه صحنه تئاتر بازگشت. «گم‌وگور» نمایشی بود بـه کارگردانی امیر مهندسیان کـه امیر جعفری و الناز شاکردوست بازیگران اصلی آن بودند.

الناز شاکردوست

نگهبانی کـه تصادفاً در آن نزدیکی بود بـه دل آب زد و او را نجات داد. شاکردوست میگوید بعد ازآن اتفاق تا مدت‌ها وقتی زیر دوش حمام می‌رفتم احساس میکردم در حال غرق شدن هستم. یا شب‌های بسیاری خوابم نمیبرد زیرا مدام حس می کردم دارم میروم زیر آب.»

ورزش مورد علاقه الناز شاکردوست

الناز شاکردوستخانم بازیگر بـه تناسب‌اندام خود اهمیت زیادی میدهد. ورزش روزانه‌اش ترک نمی شود. بدن‌سازی، تی‌آرایکس و اسکی از ورزش‌های موردعلاقه‌اش هستند. او معتقد اسـت یوگا نیز یکی از ضروری‌ترین و مفیدترین فعالیت‌ها برای سلامت جسم و روح اسـت.

الناز شاکردوست

فیلم های سینمایی الناز شاکردوست

1393 اسب سفید پادشاه

دنیای بازی و تخفیف

دنیای بازی و تخفیف

1393 مبارک

1393 تابو

1392 آتیش بازی

1391 رسوایی

1390 تو و من

1389 بوی گندم

1388 نقطه بی بازگشت

1388 سلام بر عشق

1388 شرط اول

1388 ناسپاس

1388 چراغ قرمز

1388 فاصله

1387 پوسته

1387 حرکت اول

الناز شاکردوست

1387 دل خون

1387 دو خواهر

1387 کارناوال مرگ

1387 کیش و مات

1387 از ما بهترون

1386 باد در علفزار می پیچد

1386 در میان ابرها

1386 مجنون لیلی

1385 بی وفا

1385 اتوبوس شب

1385 خدا نزدیک است

1385 قاعده بازی

1385 ارابه مرگ

1384 چند می گیری گریه کنی

1384 چه کسی امیر را کشت

الناز شاکردوست

1384 قتل آنلاین

1383 عروس فراری

1383 مجردها

1383 گل یخ

1382 اینجا... آخر دنیا

الناز شاکردوستالناز شاکردوست

دیدگاه خود را ارسال کنید