اخبار فوری| اخبار حوادث|فوری: راز سرقت سریالی فرش های نفیس لو رفت

فوری: راز سرقت سریالی فرش های نفیس لو رفت

پلیس پایتخت در جست‌وجوی مجرمانی است که با نام یک قالیشویی معتبر، عده زیادی را فریب داده و به بهانه شستن فرش‌های نفیس، دست به سرقت آنها زده‌اند.

فوری: راز سرقت سریالی فرش های نفیس لو رفت
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

چند روز قبل فردی به اداره پلیس رفت و گفت افرادی از اسم یک قالیشویی معتبر سوءاستفاده کرده و فرش‌های نفیس او را دزدیده‌اند. وی توضیح داد: در اینترنت به دنبال قالیشویی معتبر بودم و با دیدن آگهی یک شرکت با آنها تماس گرفتم. فردی پاسخ داد و آدرس خانه‌ام را گرفت.  ساعتی بعد از شرکت 3نفر با لباس فرم و آرم همان شرکت قالیشویی وارد خانه‌ام شدند و فرش‌های دستباف و نفیس مرا را که حدود 500میلیون تومان ارزش داشت برای شست‌وشو بردند.

قبل از رفتن هم مبلغی به‌عنوان بیعانه گرفتند و حتی فاکتور و سربرگ همان شرکت معتبر را داشتند. آنها فرش‌ها را بردند و وقتی پس از یک هفته دیدم از آنها خبری نشد با دفتر شرکت تماس گرفتم، اما پاسخی دریافت نکردم. وقتی به آدرس دفتر رفتم متوجه شدم آنجا را تخلیه کردند. برای همین سراغ شعبه دیگر این شرکت معتبر قالیشویی رفتم و آنجا بود که فهمیدم به دام افراد کلاهبرداری گرفتار شده‌ام که از اسم یک قالیشویی معتبر سوءاستفاده کرده‌اند.

این تنها شکایت از قالیشویی قلابی نبود و ظرف مدتی کوتاه چندین شکایت مشابه دیگر مطرح شد که نشان می‌داد افراد شیاد برای مدتی کوتاه، محلی را اجاره کرده و با برنامه‌ریزی قبلی و انتشار آگهی در فضای مجازی و سوءاستفاده از اسم یک شرکت معتبر فرش‌های گران‌قیمت شاکیان را سرقت کرده‌اند. هم‌اکنون تحقیقات پلیس زیر نظر بازپرس دادسرای ویژه سرقت برای به دام انداختن سارقان کلاهبردار ادامه دارد. 

دیدگاه خود را ارسال کنید