اخبار فوری| سود سهام عدالت|فوری: خبر خوش برای سهامداران عدالت| سود سهام عدالت افزایشی شد

فوری: خبر خوش برای سهامداران عدالت| سود سهام عدالت افزایشی شد

افرادی که سال گذشته به دلیل وجود برخی از مشکلات قادر به دریافت سود سال ۹۸ سهام عدالت نبودند، این سود در اسفند ماه امسال همراه با سود سال ۹۹ به حساب آنها واریز می‌شود.

فوری: خبر خوش برای سهامداران عدالت| سود سهام عدالت افزایشی شد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

براساس آخرین محاسبات، سود سهام منتهی به ۲۹ اسفندماه سال ۱۳۹۹ مشمولان سهام عدالتی که ۵۳۲ هزار تومان در سبد سهام خود دارد، مبلغی بیش از ۵۵۰ هزار تومان خواهد بود.

براساس آخرین آمارها، بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار سهامدار مشمول سهام عدالت نتوانسته‌اند سود سهام سال ۱۳۹۸ خود را دریافت کنند که شماره شبای نامعتبر، مسدود، راکد، مشترک (دو امضاء)، ارزی و بلندمدت مهم ترین دلایلی بودند که باعث شد تا برخی از سهامداران قادر به دریافت سود سال ۱۳۹۸ سهام عدالت خود نباشند.

این افراد می‌توانند از ۲ طریق شماره شبای معتبر خود را در سامانه‌های شرکت سپرده‌گذاری مرکزی ثبت و سود سهام خود را دریافت کنند.

ثبت‌نام و احراز هویت درسامانه جامع اطلاعات مشتریان (sejam.ir) و درج شماره شبای معتبر در سایت sahamedalat.ir، از جمله روش‌هایی است که مشمولان سهام عدالت می‌توانند شماره شبای بانکی خود را اصلاح کنند.

همچنین همه سهامداران سهام عدالت می‌توانند با مراجعه به سامانه سجام یا سایت سهام عدالت از وجود شماره شبا معتبر خود نزد شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اطمینان حاصل کنند.

براساس تصمیمات اتخاذ شده، قرار بر این است تا سود سهام این افراد را به همراه سود سال ١٣٩٩ به صورت یکجا به حساب آنها واریز کنیم.

دیدگاه خود را ارسال کنید