افزایش نرخ کرایه تاکسی در تهران تصویب شد

اعضای شورای اسلامی شهر تهران افزایش ۲۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی در سال آینده را تصویب کردند.

افزایش نرخ کرایه تاکسی در تهران تصویب شد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

اعضای شورای اسلامی شهر تهران افزایش ۲۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی در سال آینده را تصویب کردند. جعفر تشکری هاشمی در جریان بررسی لایحه افزایش کرایه تاکسی گفت: در این لایحه آمده است که به طور متوسط نرخ کرایه ۲۵ درصد افزایش یابد اما در برخی خطوط که نیاز به تغییر نرخ است می توانند تا ۳۵ درصد افزایش نرخ داشته باشند. اما در خطوط دیگر باید کمتر از ۲۵ درصد افزایش نرخ باشد که بالانس این عدد به ۲۵ درصد برسد.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران افزایش ۲۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی در سال آینده را تصویب کردند.

جعفر تشکری هاشمی در جریان بررسی لایحه افزایش کرایه تاکسی در سال آینده گفت: پیشنهاد می شود که نرخ کرایه تاکسی متوسط افزایش ۲۵ درصدی داشته باشد و همچنین پیش بینی استفاده از خودروهای با کیفیت بالاتر نیز در این لایحه شده است که می‌توانند در صورت فراهم شدن این امکان طبق مصوبات دوره های قبل افزایش نرخ داشته باشند.

وی با بیان اینکه استفاده از نظام پرداخت الکترونیک در سال آینده جزو تعهدات تاکسیرانی است گفت: امکان متغیر بودن کرایه در ساعات پیک نیز وجود دارد.

تشکری هاشمی افزود: در این لایحه آمده است که به طور متوسط نرخ کرایه ۲۵ درصد افزایش یابد اما در برخی خطوط که نیاز به تغییر نرخ است می توانند تا ۳۵ درصد افزایش نرخ داشته باشند. اما در خطوط دیگر باید کمتر از ۲۵ درصد افزایش نرخ باشد که بالانس این عدد به ۲۵ درصد برسد.

وی با بیان اینکه در نوبت شب یعنی از ساعت ۲۲ تا ۶ صبح افزایش ۲۰ درصدی تعرفه در نظر گرفته شده است، گفت: نظامات جبرانی پیش بینی شده تا بتوانیم تاثیر تورم را در رانندگان تاکسی کاهش دهیم.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با رای خود به افزایش میانگین ۲۵ درصدی نرخ کرایه رای مثبت دادند.

دیدگاه خود را ارسال کنید