اخبار فوری| اخبار حوادث|فوری: قمه کشی خونین در جنوب تهران

فوری: قمه کشی خونین در جنوب تهران

فرمانده انتظامی ویژه شهرری از رفع تصرف ۲۶هزار و ۸۰۰ متر از اراضی کشاورزی و دستگیری سه شرور در جنوب تهران خبر داد.

فوری: قمه کشی خونین در جنوب تهران
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح دو ماموریت انجام شده از سوی ماموران فرماندهی انتظامی ویژه شهر ری گفت: اولین مورد مربوط به رفع تصرف از اراضی کشاورزی است که در جریان آن ماموران به موضوع تفکیک اراضی کشاورزی و فروش آن در قالب زمین مسکونی در بخش قلعه نو ورود کردند. 

وی با بیان اینکه افرادسوجو ۲۶هزار و ۸۰۰ متر مترمربع از اراضی کشاورزی را به صورت غیرقانونی و به وسیله سیم‌خاردار و دیوارکشی محصور کرده بودند، گفت: این افراد قصد فروش تفکیکی این زمین تحت عنوان زمین مسکونی را داشتند که پلیس مانع از آن شد. 

به گفته فرمانده انتظامی ویژه شهر ری ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضایی و در جریان انجام چندین عملیات در روستای  گل تپه کبیر این زمین‌ها را آزادسازی کرده و در مجموع  ۱۷ نفر را نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی کردند.

جلیلیان افزود: زمین‌های تصرف شده نیز که حداقل ۲۶۰ میلیارد ریال ارزش داشتند در اختیار نماینده جهاد کشاورزی این شهرستان قرار گرفت.

قمه‌کشی اشرار در شهر ری

فرمانده انتظامی ویژه شهرستان ری همچنین از دستگیری ۳ شرور در این منطقه خبر داد و گفت: این سه شرور سابقه دار با ایجاد رعب و وحشت و درگیری باعث اخلال در نظم عمومی شده بودند و در آخرین اقدام خود نیز با ایجاد رعب و وحشت، درگیری و همچنین اخلال نظم در محدوده خاورشهر نارضایتی شهروندان و ساکنان این محدوده را رقم زده بودند که از سوی ماموران کلانتری خاور شهر شناسایی و دستگیر شدند. 

وی افزود: پس از حضور ماموران مشخص شد درگیری و قمه‌کشی میان سه نفر از اراذل و اوباش خاورشهر رخ داده است. از این میان یکی از اراذل و اوباش دچار مصدومیت شده بود که به بیمارستان منتقل شد و دو تن دیگر نیز بازداشت و به مقر انتظامی منتقل شدند. 

دیدگاه خود را ارسال کنید