اتفاقی ترسناک: این مرد برده خون شد

سرنوشت ترسناک این مرد چینی از جایی آغاز شد که این مرد، توسط یک آگهی شغلی جعلی اغوا شد که به کامبوج سفر کند، اما در کامبوج به برده خون تبدیل شد.

اتفاقی ترسناک: این مرد برده خون شد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

یکی از ترسناک‌ترین ماجرا‌هایی که اخیرا رخ داده است را می‌توان تجربه عجیب یک مرد چینی دانست که او را تبدیل به برده خون در کامبوج کرد.

به نقل از نیویورک پست، سرنوشت ترسناک این مرد چینی از جایی آغاز شد  که این مرد، توسط یک آگهی شغلی جعلی اغوا شد که به کامبوج سفر کند، اما در کامبوج به برده خون تبدیل شد.

این مرد چینی که تنها با نام خانوادگی لی شناسایی شد، اوایل ماه جاری با کمک یکی از اعضای باندی در شهر سیهانوکویل که او را به اسارت گرفته بود، توانست فرار کند.  وی در حال حاضر در بیمارستان تحت مداوا قرار دارد و بنا به گزارش‌ها وضعیتش مساعد است.

از اواخر سال ۲۰۲۱، طبق گزارش ها، این باند مخوف، هر ماه، مقادیر زیادی خون از این مرد ۳۱ ساله گرفته است. اعتقاد بر این است که خون وی به خریداران خصوصی فروخته می‌شد، هفته گذشته هنگامی که لی در بیمارستان بستری شد، بازوهایش به شدت کبود شده و پر از آثار سوزن بود.

لی که به عنوان یک نگهبان امنیتی در شنژن و پکن کار می‌کرد، به خبرنگاران گفت پس از این که اعضای باند متوجه شدند من یتیم هستم و نمی‌توان از من برای باج استفاده کرد، آن‌ها تصمیم گرفتند من را تبدیل به برده خون کنند.

ماجرای ترسناک «بردگی خون» یک مرد چینی در کامبوج

او گفت که حداقل ۷ مرد دیگر در همان اتاق با او حبس شده بودند.  لی گفت که، چون او دارای گروه خونی O منفی است، اعضای باند، خون بیشتری از وی (نسبت به سایرین) می‌گرفتند.

لی گفت فردی که در ابتدا خونم را آزمایش کرد به طعنه گفت که گروه خونی من "بسیار ارزشمند" است، آن‌ها من  را تهدید کردند که اگر خونم را به آن‌ها ندهم، من را به قاچاقچیان اعضای بدن خواهند فروخت.

بر اساس گزارش ها، سفارت چین در کامبوج اعلام کرد که از پلیس کامبوج خواسته است که این پرونده را در اولویت قرار دهد.  سفارت همچنین کارکنانی را برای ملاقات لی در بیمارستان فرستاد.

دیدگاه خود را ارسال کنید