اخبار فوری| اخبار حوادث|فوری: تصادف مرگبار در اتوبان آزادگان

فوری: تصادف مرگبار در اتوبان آزادگان

معاون آموزش پلیس راهور پایتخت، جزئیات وقوع تصادف رانندگی و جان باختن راننده خودرو پژو پارس در بزرگراه آزادگان را تشریح کرد.

فوری: تصادف مرگبار در اتوبان آزادگان
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

سرهنگ علی همه‌خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب از فوت راننده پژو پارس بر اثر برخورد شدید با پژو ۲۰۶ و در نهایت با موانع و تیر چراغ در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان در ساعت ۳۲ دقیقه بامداد خبر داد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در ساعت ۰:۳۲ یک دستگاه سواری پژو پارس که در حال تردد در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان بود به شدت با یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ برخورد کرده که پس از این برخورد شدید با موانع و تیر چراغ این محدوده برخورد می کند که متاسفانه در اثر شدت این حادثه و جراحات وارده، راننده سواری پژو پارس به علت شدت جراحات وارده در محل تصادف فوت می‌کند.

وی گفت: بلافاصله تیم کارشناسی منطقه ۲۶ پلیس راهور فاتب در محل حاضر شده و ضمن ایمن سازی محل حادثه به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداخته و علت این حادثه را عدم توجه به جلو از سوی راننده پژو پارس اعلام کردند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب از رانندگان خواست از تغییر مسیر ناگهانی در رانندگی جدا پرهیز کرده و همیشه و در همه حال توجه کافی و لازم را به جلو داشته و از انجام کارها و اقداماتی که توجه را از رانندگی منحرف می کند جدا خودداری کنند.

دیدگاه خود را ارسال کنید