اخبار بورس| بازار بورس| شاخص بورس|اخبار بورس: پرسپولیس در کدال

اخبار بورس: پرسپولیس در کدال

رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: روز 15 اسفند‌ همزمان با میلاد امام حسین (ع)‌ حق تقدم سهام دو تیم استقلال و پرسپولیس به هواداران و مردم واگذار می‌شود.

اخبار بورس: پرسپولیس در کدال
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 نشست خبری آغاز واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال به مردم با حضور رئیس سازمان خصوصی‌سازی مدیرعامل فرابورس و مدیران عامل سرخابی ها در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

در این مراسم ‌حسین قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی، با اشاره به اینکه روز 15 اسفند و سوم شعبان همزمان با میلاد امام حسین علیه السلام حق تقدم سهام دو تیم استقلال و پرسپولیس به هواداران و مردم واگذار می‌شود، اظهار داشت: سالیان سال است که مردم منتظر این اقدام هستند که با مشارکت مردم و مدیریت حرفه‌ای این دو باشگاه به جایگاه شایسته برسد، این دو باشگاه میراث ورزشی کشور هستند که میلیون‌ها هوادار دارند وظیفه مسئولان در وزارت امور اقتصادی و وزارت ورزش و هواداری میلیون‌ها هوادار سنگین‌تر می‌شود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های گذشته صورت گرفته تصریح کرد: در سه ماه اخیر ستاد هماهنگی برای واگذاری سرخابی‌ها تشکیل شد که با حضور مدیران عامل دو باشگاه و عوامل مجموعه وزارت اقتصاد و وزارت ورزش و  مدیرعامل فرابورس بود تشکیل شد که وظیفه اصلی آن رفع مشکلات، اصلاح ساختار، تعیین تکلیف بدهی، مطرح کسب و کار و درآمدزایی مسائل مربوط به دارایی ها املاک و اموال غیرمنقول است.

رئیس سازمان خصوصی سازی با تاکید بر اینکه سرخابی ها حائز حضور در فرابورس شدند، گفت: امیدواریم سال‌ آینده نتیجه در میدان ورزش و اقتصاد مشخص شود.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی تاکید کرد: مهمترین دستاوردهای اقدامات صورت گرفته شفافیت بود که صورت های مالی حسابرسی شده و اسنادی که این دو باشگاه در کدال بارگذاری کردن را می‌توانید ملاحظه کنید، تا دیر وقت شب گذشته هر باشگاه چهل سند در سایت کدال بارگذاری کرده است.

دیدگاه خود را ارسال کنید