اخبار سیاسی| آخرین اخبار سیاسی| فوری: تلویزیون روسیه هک شد

فوری: تلویزیون روسیه هک شد

یک گروه هکری اوکراین، به نام Anonymous شب گذشته سرویس‌های استریم روسیه از جمله شبکه‌های تلویزیونی زنده روسیه ۲۴، کانال یک و مسکو ۲۴ را هک کرد

فوری: تلویزیون روسیه هک شد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

یک گروه هکری اوکراین، به نام Anonymous شب گذشته سرویس‌های استریم روسیه از جمله شبکه‌های تلویزیونی زنده روسیه ۲۴، کانال یک و مسکو ۲۴ را هک کرد، این گروه با در دست گرفتن کنترل کانال ها، کلیپ‌هایی از حمله روسیه به اوکراین را نشان داد.

به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، گروه هکری #Anonymous به سرویس‌های پخش روسی Wink و Ivi (مانند نتفلیکس) و کانال‌های تلویزیونی زنده روسیه ۲۴، کانال یک، مسکو ۲۴ برای پخش فیلم‌های جنگ از اوکراین [امروز]هک کرد.

این فیلم نشان می‌دهد که «روس‌های معمولی مخالف جنگ هستند» و این گروه از روس‌ها خواسته است که آشکارا با حمله به اوکراین مخالفت کنند و در مقابل کرملین بایستند.

این فیلم همچنین در سایت شبکه اجتماعی Reddit منتشر شد، جایی که هزاران رای موافق و نظر دریافت کرد، از زمان اولین حمله روسیه، Anonymous از این فرصت استفاده کرده و چندین حمله سایبری از جمله حملات DDOS و تعطیلی کامل سایت‌های دولتی را انجام داده است.

ماه گذشته، این گروه به طور مستقیم به رئیس جمهور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، نسبت به اقداماتش هشدار داد و مدعی شد که پایگاه داده نظامی روسیه را حک کرده و محتویات آن را به صورت آنلاین منتشر کرده است.

دیدگاه خود را ارسال کنید