قیمت اینترنت

خبر بد: اینترنت گران می شود

در هیاهوی حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و تک نرخی شدن دلار خبری در خصوص تک نرخی شدن اینترنت منتشر شده است. رسانه‌ها مدعی هستند، تعرفه اینترنت نیم‌بها برای سایت‌های داخلی حذف خواهد شد و قیمت‌ها برای همه سایت‌ها و برنامه‌ها همانند تعرفه بین‌الملل خواهد بود.

خبر بد: اینترنت گران می شود
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

زارعیان، معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات در واکنش به خبر تک نرخی شدن اینترنت گفت: تا این لحظه پیشنهادی از سمت اپراتورها و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای حذف این تعرفه ارائه نشده است.

در هیاهوی حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و تک نرخی شدن دلار خبری در خصوص تک نرخی شدن اینترنت منتشر شده است. رسانه‌ها مدعی هستند، تعرفه اینترنت نیم‌بها برای سایت‌های داخلی حذف خواهد شد و قیمت‌ها برای همه سایت‌ها و برنامه‌ها همانند تعرفه بین‌الملل خواهد بود. موضوعی که هزینه اینترنت افرادی مثل دانش آموزان و دانشجویان را افزایش خواهد داد. برای بررسی بیشتر این موضوع گفتگویی با معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات داشتیم. در ادامه همراه ما باشید.

داوود زارعیان؛ معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات، در گفتگو با گسترش نیوز گفت: مصرف اینترنت در کشور به این ترتیب است که اگر از پهنای باند بین‌الملل مصرف شود، بر اساس نرخ ثابت است. در حالی که قیمت اینترنت برای سایت‌های داخلی به صورت نیم‌بها است. تا این لحظه پیشنهادی از سمت اپراتورها و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای حذف این تعرفه ارائه نشده است. تعدادی از اپراتورها برای برنامه‌های داخلی تخفیفات بیشتری نیز دارند.

دیدگاه خود را ارسال کنید