اخبار حوادث|فوری: انفجار مرگبار در غرب تهران| آمار بالای مصدومان

فوری: انفجار مرگبار در غرب تهران| آمار بالای مصدومان

صدای انفجار شدیدی در خیابان آبشناسان محله جوانمردان در محدوده جنت آباد شمالی شنیده شد که پیرو تماس‌های شهروندان سه ایستگاه آتش نشانی به همراه امکانات کامل به محل اعزام شدند.

فوری: انفجار مرگبار در غرب تهران| آمار بالای مصدومان
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 سرپرست مرکز اورژانس تهران از وقوع حادثه انفجار گاز در جنب آباد شمالی خبر داد.

دکتر یحیی صالح طبری در این باره اظهار کرد: ساعت ١٢:١۵ روز جاری یک مورد حادثه انفجار گاز در محدوده جنت آباد شمالی به سامانه ١١۵ اورژانس اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش اولیه احتمال می دهیم که این حادثه تا ١٢ مصدوم نیز داشته باشد؛ اما باید جزییات بیشتری از حادثه مشخص شود و تا کنون چهار نفر به مرکز درمانی منتقل شدند.

رییس مرکز اورژانس تهران گفت: یک دستگاه موتورلانس، چهار دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شدند.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز در این باره گفت: ساعت ١٢:١۶ روز جاری صدای انفجار شدیدی در خیابان آبشناسان محله جوانمردان شنیده می شود که پیرو تماس‌های شهروندان سه ایستگاه آتش نشانی به همراه امکانات کامل به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان در مدت زمان ۴ دقیقه به محل رسیده و مشاهده کردند که در یک ساختمان چهار طبقه که زیرزمین هم داشته است، حادثه رخ داده. در زیرزمین این محل یک واحد ۶٠ متری وجود داشته که انفجار شدیدی در آن رخ داده بود. در طبقه همکف نیز یک مغازه ساندویچی بود که خسارت هایی هم به آن وارد شده است. واحدی که انفجار در آن رخ داده بود تقریبا تخریب شده بود و در همین ساختمان و ساختمان‌های اطراف شکسته شدن شیشه‌ها مشاهده می شد.

سخنگوی آتش نشانی تهران گفت: در نهایت حدود شش یا هفت نفر دچار مصدومیت شده بودند که سه نفر وضعیت وخیم تری داشتند که یک آقا و دو خانم بودند. همه افراد به عوامل اورژانس تحویل داده شدند. ممکن است تعداد مصدومان بیشتر باشد که اورژانس باید این آمار را اعلام کند.

ملکی گفت: کارشناسان در محل حاضر هستند و هنوز به قطع علت حادثه را اعلام نکردند؛ اما با توجه به وضعیت انفجار گمانه زنی های اولیه در خصوص نشت گاز از یکی از وسایل گاز سوز بوده است.

دیدگاه خود را ارسال کنید