سهام عدالت| جاماندگان سهام عدالت|خبر مهم رئیس بورس به جاماندگان سهام عدالت

خبر مهم رئیس بورس به جاماندگان سهام عدالت

عشقی در حاشیه نشست امروز در ساززمان بورس گفت: سهامدارانی که سود سهام عدالت دریافت نکرده‌اند،‌ منتظر پیامک سازمان باشند.

حجم ویدیو: 3.52M | مدت زمان ویدیو: 00:02:00 دانلود ویدیو
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

مجید عشقی رییس سازمان بورس با اشاره به واریز سود سهام عدالت در هفته جاری، توضیح داد: سود سهام عدالت از سوی سپرده گذاری تسویه وجوه (سمات) به حساب بیش از ۴۲ میلیون سهامدار آن واریز شد اما اینکه آیا به حساب این سهامداران نشسته است یا خیر موضوع ادامه دار و در حال بررسی است.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در ارتباط با پرداخت سود سهام عدالت در جمع اصحاب رسانه گفت: سود سهام عدالت از طریق ۲۲ بانک به حساب سهامداران پرداخت شده است. به طور قطع چند روز طول می‌کشد تا بانک‌ها گزارش کاملی از میزان برگشتی‌ها به سازمان بورس اعلام کنند. بعد از جمع آوری گزارش‌ها به سهامدارانی که سود سهام خود را دریافت نکردند، پیامک ارسال می‌شود تا برای بروز رسانی حساب خود اقدام کنند.

وی در پاسخ به اعتراض برخی از سهامداران سهام عدالت یک میلیون تومانی مبنی بر عدم دریافت سود نیز گفت: به طور قطع به تمام سهامداران بر اساس برگ سهام سود پرداخت شده اما اگر به شکل موردی است باید با سپرده گذاری مرکزی به شماره تلفن ۱۵۶۹ تماس بگیرند.

وی بیان کرد: ممکن است سود سهام عدالت به حساب مربوطه واریز شده باشد اما به دلایلی همچون وجود حکم قضایی، این مبلغ از حساب برداشت شده باشد. (اگر شخصی بدهکار باشد و حکم قضایی برای برداشت از حساب‌های بانکی او صادر شده باشد هر گاه مبلغی به یکی از حساب های شخص مورد نظر واریز شود به طور خودکار از آن حساب کسر می‌شود.)

دیدگاه خود را ارسال کنید