هنوز منتظر واریز عیدی نوروزی رئیسی باشیم؟

سازمان برنامه و بودجه در این راستا گفته است: با دستور رییس جمهور ساعت ۲۴ امشب ۲۵ اسفند یارانه ۱۵۰ هزار تومانی کمک معیشت به مناسبت فرارسیدن عید نوروز به حساب بیش از ۱۲ میلیون و ۳۵۸ هزار نفر از سرپرستان شناسایی شده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی واریز می شود.

هنوز منتظر واریز عیدی نوروزی رئیسی باشیم؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

امشب یارانه جدید نوروز به حساب خانوارها واریز خواهد شد.

عصر امروز، سازمان برنامه و بودجه از واریز یارانه‌ای جدید خبر داد؛ این یارانه که به نام یارانه نوروز، معرفی شده است، امشب به حساب سرپرست خانوارها واریز خواهد شد.

سازمان برنامه و بودجه در این راستا گفته است: با دستور رییس جمهور ساعت ۲۴ امشب ۲۵ اسفند یارانه ۱۵۰ هزار تومانی کمک معیشت  به مناسبت فرارسیدن عید نوروز به حساب بیش از ۱۲ میلیون و ۳۵۸ هزار نفر از سرپرستان شناسایی شده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی واریز می شود.

این افراد غالبا از دهک‌های اول تا چهارم به انضمام افراد تحت پوشش و مستمری بگیران سازمان‌های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی کشور هستند و به هر دلیلی از سهام عدالت جا افتاده اند.

البته پیشتر نیز یارانه ۲۲بهمن به حساب برخی خانوارها واریز شده بود که حواشی بسیاری به همراه داشت؛ برای مثال گفته می‌شد این یارانه به اشتباه واریز شده و اطلاعات آپدیت نبوده‌اند که هنوز هم در این رابطه پاسخ جامع و دقیقی ارایه نشد؛ حال باید دید یارانه جدید به چه صورت است؟ آیا باز هم حواشی قبلی وجود دارد؟

دیدگاه خود را ارسال کنید