اخبار سلامت| امیکرون|فوری: علامت هشدار دهنده امیکرون خطرناک

فوری: علامت هشدار دهنده امیکرون خطرناک

کارشناسان فکر می‌کنند ممکن است دو علامت هشداردهنده اولیه اومیکرون را شناسایی کرده باشند که سرگیجه و خستگی است. این خستگی چیزی فراتر از احساس خستگی معمولی است.

فوری: علامت هشدار دهنده امیکرون خطرناک
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 موارد ابتلا به کووید در بریتانیا و سایر نقاط جهان دوباره در حال افزایش است. واکسیناسیون خطر ابتلا به ویروس را تا حدی کاهش داده است و علائم ابتلا در افراد واکسینه شده  نسبتا خفیف است.

نتایج مطالعه‌ای که در نشریه بیماری‌های عفونی و اپیدمیولوژی Eurosurveillance منتشر شد، هشت علامت کلیدی ابتلا به این سویه را شناسایی کرد.

این علائم شامل سرفه، آبریزش بینی، خستگی، گلودرد، سردرد، درد عضلانی، تب و عطسه است بنابراین چگونه می‌توانیم تفاوت بین ابتلا به اومیکرون و سرماخوردگی را تشخیص دهیم؟

کارشناسان فکر می‌کنند ممکن است دو علامت هشداردهنده اولیه اومیکرون را شناسایی کرده باشند که سرگیجه و خستگی است. این خستگی چیزی فراتر از احساس خستگی معمولی است و می‌تواند شامل سردرد، درد بدن ناشی از درد یا ضعیف شدن عضلات و حتی تاری دید و از دست دادن اشتها باشد.

آفریقای جنوبی یکی از اولین کشورهایی بود که امیکرون در آنجا در نوامبر سال گذشته شناسایی شد. دکتر آنجلیک کوتزی، پزشک خصوصی و رئیس انجمن پزشکی آفریقای جنوبی گفت که خستگی یکی از علائم اصلی این سویه در زمان شناسایی بود.

دیدگاه خود را ارسال کنید