اخبار حوادث|فوری: مامور تقلبی کرجی شناسایی شد

فوری: مامور تقلبی کرجی شناسایی شد

سرهنگ علی قاسم پور فرمانده انتظامی کرج از دستگیری یک سارق تحت عنوان مأمور در کمتر از ۲ پس از انجام سرقت در این شهرستان خبر داد.

فوری: مامور تقلبی کرجی شناسایی شد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

سرهنگ علی قاسم پور اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت تحت عنوان مأمور در خیابان شهید بهشتی شهر کرج، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۱ مرکزی به محل وقوع جرم اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل اعلام شده از سوی مالباخته مشخص شد که نامبرده در حال تردد بوده که شخصی ناشناس با نشان دادن کارت شناسایی جعلی اقدام به دریافت مقداری وجه نقد از وی کرده و بلافاصله متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با بیان اینکه مالباخته به کلانتری منتقل و مشخصات سارق از وی دریافت شد، اظهار داشت: بلافاصله اقدامات اطلاعاتی مأموران برای شناسایی متهم آغاز و با توجه به مشخصات اعلام شده از سوی مالباخته، در کمتر از ۲ ساعت سارق که در حال پرسه زنی در خیابان‌های اطراف بود، شناسایی و دستگیر شد.

وی با بیان اینکه متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان منتقل شد، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مواجهه با افرادی که با پوشش مأمور قصد اخاذی از آنها دارند، ضمن درخواست ارائه کارت شناسایی از طریق شماره تلفن‌های ۱۱۰ و ۱۹۷ پلیس را در جریان بگذارند.

دیدگاه خود را ارسال کنید