قیمت گوشت

گرانی قیمت گوشت قرمز در آغاز ماه مبارک رمضان | قیمت گوشت امروز 15 فروردین 1401

قیمت انواع گوشت قرمز را در ادامه ببینید.

گرانی قیمت گوشت قرمز در آغاز ماه مبارک رمضان | قیمت گوشت امروز 15 فروردین 1401
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

قیمت گوشت امروز اعلام شد. قیمت گوشت طی ماه های گذشته با نوسان همراه بود. قیمت گوشت حتی پس از کاهش تقاضا کاهشی نشد. قیمت گوشت به دلیل نبود نظارت گران تر شد. قیمت گوشت پس از افزایش وارادت گران شد.

قیمت گوشت

قیمت گوشت امروز

قیمت انواع گوشت قرمز در روزهای اخیر افزایش عجیب و غریبی را تجربه کرده است به طوری که بر اساس مشاهدات میدانی هر کیلوگرم گوشت شقه گوسفندی در فروشگاه شرکت پشتیبانی امور دام که مسئولیت تنظیم بازار را بر عهده دارد ۱۹۷ هزار تومان فروخته می‌شود.

 قیمت انواع گوشت قرمز گوسفندی و گوساله در روزهای اخیر افزایش زیادی را تجربه کرده است به طوری که بر اساس مشاهدات میدانی، هر کیلوگرم گوشت شقه گوسفندی در بازار از 155 هزار تومان تا 200 هزار تومان در تهران به فروش می رسد.

این محصول در فروشگاه شرکت پشتیبانی امور دام که مسئولیت تنظیم بازار محصولات پروتئینی را برعهده دارد 197 هزار تومان فروخته می‌شود.

قیمت هرکیلوگرم گوشت سردست منجمد گوسفندی تنظیم بازاری 108 هزار تومان، گوشت سردست منجمد گوساله تنظیم بازاری 107 هزار تومان و مرغ منجمد تنظیم بازاری 20 هزار تومان است که به وفور در فروشگاه های زنجیره ای، میادین میوه و تره بار و فروشگاه های اینترنتی به فروش می رسد.

قیمت هرکیلوگرم گوشت گوسفندی گرم به صورت لاشه 116 هزار تومان، نیم شقه سردست 120 هزار تومان و نیم شقه ران 125 هزار تومان است، هرکیلوگرم مرغ گرم نیز 31 هزار تومان به فروش می رسد که البته برای خرید آنها باید در صف ایستاد.

قیمت انواع گوشت قرمز گوسفندی و گوساله در روزهای اخیر افزایش زیادی را تجربه کرده است به طوری که بر اساس مشاهدات میدانی، هر کیلوگرم گوشت شقه گوسفندی در بازار از ۱۵۵ هزار تومان تا ۲۰۰ هزار تومان در تهران به فروش می رسد.

این محصول در فروشگاه شرکت پشتیبانی امور دام که مسئولیت تنظیم بازار محصولات پروتئینی را برعهده دارد ۱۹۷ هزار تومان فروخته می‌شود.

 قیمت جدید گوشت منجمد در بازار

قیمت هرکیلوگرم گوشت سردست منجمد گوسفندی تنظیم بازاری ۱۰۸ هزار تومان، گوشت سردست منجمد گوساله تنظیم بازاری ۱۰۷ هزار تومان و مرغ منجمد تنظیم بازاری ۲۰ هزار تومان است که به وفور در فروشگاه های زنجیره ای، میادین میوه و تره بار و فروشگاه های اینترنتی به فروش می رسد.

قیمت هرکیلوگرم گوشت گوسفندی گرم به صورت لاشه ۱۱۶ هزار تومان، نیم شقه سردست ۱۲۰ هزار تومان و نیم شقه ران ۱۲۵ هزار تومان است، هرکیلوگرم مرغ گرم نیز ۳۱ هزار تومان به فروش می رسد که البته برای خرید آنها باید در صف ایستاد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام تهران گفت: با توجه به ذخایر مناسب گوشت منجمد و گرم و واردات ۱۰ هزار تن گوشت، نوسانی در بازار ماه رمضان نداریم.

رضا سالمی گفت: با توجه به جمعیت ۶۵ تا ۷۰ میلیون راس دام سبک و مصرف گوشت گوسفندی نیازی به واردات نداریم، اما در مقطع پایانی سال با افزایش تقاضا، واردات در دستور کار قرار گرفت.

به گفته او، در مقطع ۲۰ روز تا یک ماهه که با کمبود گوشت گوسفندی رو به رو هستیم، از طریق واردات و ذخایر به دنبال کنترل قیمت در بازار هستیم.

آقای سالمی قیمت کنونی هر کیلو گوشت منجمد گوسفندی برای مصرف کننده را ۱۰۵ هزار تومان، لاشه گوسفندی را ۱۱۶ هزار تومان، ران را ۱۴۰ هزار تومان و چرخ کرده را ۱۲۰ هزار تومان اعلام کرد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام تهران گفت: با توجه به میزان عرضه و تقاضا بعید است که قیمت گوشت گوساله افزایش داشته باشد و در خصوص گوشت گوسفندی هم به دنبال تامین کسری و کنترل قیمت از طریق واردات هستیم.

او می‌گوید: علی رغم ذخایر مناسب گوشت منجمد گوساله و گوسفند و واردات گوشت گرم در ماه رمضان و ایام نوروز همچنان شاهد آرامش بازار خواهیم بود.

بررسی‌ها از سطح بازار نشان می‌دهد که قیمت کنونی هر کیلو گوشت گوسفندی ۱۶۰ تا ۱۹۰ هزار تومان، گوشت گوساله ۱۵۰ تا ۱۸۰ هزار تومان و گوشت چرخ کرده ۱۶۰ هزار تومان است.

بنابر اعلام مسئولان جمعیت کنونی دام سبک کشور ۶۵ تا ۷۰ میلیون راس بوده که این میزان تا یک ماه پیش جوابگوی نیاز کشور است، اما با ازدیاد تقاضا برای خرید در ایام پایانی سال واردات گوشت در دستور کار قرار گرفته است.

دیدگاه خود را ارسال کنید