اخبار حوادث|فوری: مرگ تلخ مادر ناشی

فوری: مرگ تلخ مادر ناشی

رئیس آتش‌نشانی فرخشهر در خصوص جزئیات مرگ مادر جوان گفت: زودپز بعد از ترکیدن به سقف برخورد و در ادامه به سر مادر جوان اصابت می‌کند.

فوری: مرگ تلخ مادر ناشی
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

روح‌الله عباسی، گفت: حوالی ساعت ۹ صبح روز گذشته همسایگان منزلی در فرخشهر صدای انفجار می‌شنوند اما اقدامی انجام نمی‌دهند تا اینکه حوالی ساعت یک بعدازظهر از همان منزل تماسی با اورژانس و آتش‌نشانی گرفته می‌شود.

رئیس آتش‌نشانی فرخشهر افزود: بعد از اعزام نیروهای آتش‌نشانی و انتظامی به محل و بررسی‌های انجام شده خبر فوت بانوی ۳۴ ساله بر اثر ترکیدگی زودپز تایید می‌شود.

وی به جزئیات حادثه اشاره کرد و ادامه داد: پسر این خانواده پس از بازگشت از مدرسه و دیدن مادر در این وضعیت نامناسب همسایگان و اورژانس را خبر می‌کند.

عباسی با بیان اینکه همسایگان در تماس با آتش‌نشانی تعلل کردند، گفت: زودپز بعد از ترکیدن به سقف برخورد و در ادامه به سر مرحومه اصابت می‌کند و این خانم در اثر خونریزی فوت می‌کند.

وی در ادامه در توصیه به شهروندان بیان داشت: در هنگام استفاده از زودپز در درجه اول به استاندارد بودن این وسایل دقت شود اما در کل بهتر است کمتر از این وسایل برای پخت غذا استفاده شود.

عباسی در پایان با بیان اینکه باید هرازگاهی مسیر سوپاپ‌های اطمینان زودپز چک شود، اظهار داشت: اگر به ناچار مجبور به استفاده از این وسایل شدیم، مواد خرد شده و ریز در زودپز طبخ نشود چراکه باعث مسدود شدن مسیر سوپاپ‌های اطمینان آن می‌شود.

دیدگاه خود را ارسال کنید