قرعه کشی ایران خودرو | پیش فروش ایران خودرو| اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو

فوری: زمان قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد| اتفاقی مهم در قرعه کشی ایران خودرو

امروز نتایج فروش فوری عادی ایران خودرو بر روی سایت فروش این شرکت قرار گرفت. با این وجود نتایج فروش فوری ویژه مادران هنوز اعلام نشده‌است. از یکسو با توجه به ثبت نام حدود ۱۶۰ هزار نفر عملاً فروش فوری بدون قرعه کشی منتفی است و از سوی دیگر، استعلام واجدین شرایط نسبت به فروش فوری عادی به زمان بیش‌تری نیاز دارد.

فوری: زمان قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد| اتفاقی مهم در قرعه کشی ایران خودرو
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 زمان قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد. قرعه کشی ایران خودرو برای افراد ثبت نام کننده اهمیت زیادی دارد. قرعه کشی ایران خودرو با نظارت نهادهای ذیربط انجام می شود. قرعه کشی ایران خودرو قرار بود منتفی شود. جزئیات جدید قرعه کشی ایران خودرو را بخوانید.

قرعه کشی ایران خودرو

جزئیات جدید قرعه کشی ایران خودرو

ایران خودرو اولین طرح فروش فوری سال ۱۴۰۱ را هفته گذشته برگزار کرد. در این طرح، سومین مرحله فروش فوری ویژه مادران همزمان با مرحله سی و پنجم فروش فوری عادی اجرا شد. بر اساس این طرح مادرانی که تاریخ تولد فرزند دوم و ما بعد آن ها پس از تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰ باشد، امکان ثبت نام داشتند. قرار بود در این طرح که با هدف تشویق خانوار به فرزندآوری و حمایت از جوانی جمعیت اجرایی شده است، امکان خرید بدون قرعه کشی برای مادران واجد شرایط فراهم شود. با وجود آنکه اسامی منتخبین فروش فوری ایران خودرو بر روی سایت قرار گرفته است اما خبری از اعلام نتایج فروش فوری مادران نیست.

نکته اول آنکه بر اساس آمارهای منتشر شده ۱۵۹ هزار و ۶۲۳ نفر در طرح ویژه مادران ثبت نام کردند. این در حالی است که ظرفیت این مرحله (مجموع فروش فوری عادی و ویژه مادران) برابر با ۱۱ هزار و ۷۵۰ دستگاه خودرو بوده است. بنابراین با توجه به تعداد قابل ملاحظه متقاضیان عملاً فروش بدون قرعه کشی عملاً منتفی است و منتخبین از طریق قرعه کشی مشخص می‌شوند. اما چرا نتایج این طرح در حالی که نتایج فروش عادی بر روی سایت فروش فوری ایران خودرو قرار گرفته‌، هنوز اعلام نشده‌است.

این موضوع به خاطر استعلام های مورد نیاز از سازمان ثبت و احوال است. به بیان دیگر راستی آزمایی این موضوع که آیا افراد متقاضی واجد شرایط این طرح هستند، یعنی آیا تاریخ تولید فرزند دوم و مابعد آن‌ها پس از تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰ است به زمان بیش‌تری نیاز است.

 پول کمتر، ماشین بهتر

نخستین مزیت برای خرید اقساطی خودرو و شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا این است که می‌توان با رقمی پایین‌تر خودرویی بهتر سوار شد.

مثلا تصور کنید کسی بخواهد با رقمی معادل یکصد میلیون تومان نسبت به خرید خودرو اقدام کند. اینجاست که بجز پراید دست دوم و کارکرده گزینه دیگری برای خریدار محترم باقی نخواهد ماند. اما همین فرد اگر سراغ شرکت‌های معتبرمی‌تواند با همان یکصد میلیون تومان خودروهای مختلفی مثل پژو ۴۰۵ و یا سمند از ایران خودرو و یا تیبا و ساینا از سایپا بخرد و آنرا فوری تحویل بگیرد.

شاید بگویید خرید نقدی دست دوم فقط یکبار هزینه دارد و تمام اما خرید اقساطی به پرداخت ماهانه موکول می‌شود و اگر کسی بخواهد در طرح فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا شرکت کند، باید در ادامه هم هزینه اقساط را بپردازد. اما این حرف درست و دقیق نیست؛ به عللی که در ادامه خواهد آمد.

خرید خودروی دسته دوم یعنی استقبال از هزینه‌های تعمیر و تعویض قطعات مصرفی خودرو. خرید خودروی دست دوم یعنی هزینه‌کرد برای تعویض تسمه تایم و یا هزینه برای تعویض رادیات پوسیده و سوراخ شده. شاید اگر کسی همین هزینه‌ها را باهم جمع بزند و از آن میانگین بگیرد، این میانگین از هزینه اقساط خرید قسطی خودرو بیشتر هم بشود!

چگونه برای خرید اقساطی خودرو به فروشنده اعتماد کنیم؟

در سایه عدم اجرای طرح فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا از سوی کارخانه‌ها، برخی  شرکت‌های مختلف در امر فروش اقساطی خودرو اقدامات خود را آغاز کردند و کار به جایی رسید که شیادان هم در لباس شرکت لیزینگی به مثابه یک گرگ به جان بازار و اعتماد مردم افتادند.

اینجاست که باید یک مجموعه با سابقه، مورد اطمینان و متعهد در زمینه اجرای تعهدات را یافت. ما این مسیر را برای شما کوتاه کردیم و قصد داریم یکی از معتبرترین فروشندگان اقساطی خودرو را به شما معرفی کنیم.

تارا از ایران خودرو و شاهین از سایپا دو خودرویی هستند که طراحی ظاهری زیبا و جذابی نسبت به دیگر خودروهای ایرانی دارند.

متاسفانه این دو خودرو در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا به هیچ عنوانی عرضه نشده است‌. اما این پایان راه نبود؛ چرا که مجموعه معتبر فرنام خودرو اقدام به فروش اقساطی شاهین و تارا نموده است.

شما می‌توانید برای آگاهی بیشتر در زمینه خرید اقساطی ایران خودرو و سایپا توسط فرنام خودرو، به سایت مجموعه فرنام خودرو مراجعه کرده و از طریق گوشی با کارشناسان خبره و زبر دست این مجموعه ارتباط برقرار کرده و پاسخ پرسش‌های خود را برشمرید.

قیمت خودرو‌های ایران‌خودرو در بازار آزاد

وانت آریسان ارزان‌ترین خودرو تولیدی ایران‌خودرو در بازار آزاد محسوب می‌شود و در دسته وانت‌های تک‌کابین قرار می‌گیرد. ارزان‌ترین خودرو سواری تولید شده ایران‌خودرو در بازار آزاد رانا Lx است. رانا با موتور TU ۵ از نظر پیشرانه با خودرو‌های ۲۰۶ تیپ پنج، پژو پارس، پژو ۲۰۷ و پژو ۴۰۵ رقابت دارد. به گزارش فرارو، با وجود توقف تولید رانا، نسخه به روزرسانی شده رانا پلاس توسط ایران‌خودرو روانه بازار شد. بعد از رانا Lx، پژو ۴۰۵ و سمند Lx ارزان‌ترین محصولات داخلی ایران خودرو به حساب می‌آیند.

در سوی مقابل گران‌ترین خودرو داخلی ایران‌خودور دنا پلاس توربو اتوماتیک است. دنا پلاس توربو اتوماتیک از موتور EF ۷ توربو بهره می‌برد و مجهز به جعبه دنده شش سرعته است. همچنین جدیدترین خودرو داخلی ایران‌خودرو تارا دنده دستی است و همین حالا دومین محصول گران‌قیمت ایران‌خودرو به شمار می‌رود. همچنین قرار است نسخه اتوماتیک تارا به زودی وارد بازار شود. پژو پارس اتوماتیک نیز ارزان‌ترین محصول ایران‌خودرو با جعبه دنده اتوماتیک است. بین مدل‌های مونتاژی ایران‌خودور پژو ۵۰۸ بیشترین قیمت را دارد و کنار سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک در دسته خودرو‌های گران‌تر از یک میلیارد قرار می‌گیرد.

آنگونه که ایران خودرو اعلام کرده، فهرست منتخبین حداکثر ۳ روز پس از پایان قرعه کشی و استعلام از مراجع ذیربط اعلام خواهد شد.

دیدگاه خود را ارسال کنید