اخبار حوادث|فوری: دزدی گانگستری از طلا فروشی معروف

فوری: دزدی گانگستری از طلا فروشی معروف

در پی سرقت مسلحانه ناموفق به یک طلافروشی در ملایر، سارق مسلح طی ۳۰ دقیقه تلاش پلیس و همچنین همکاری مردم این شهرستان دستگیر شد.

فوری: دزدی گانگستری از طلا فروشی معروف
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

بدنبال وقوع یک فقره سرقت ناموفق از یک باب مغازه طلافروشی در روز جاری /شنبه/ که منجر به مجروح شدن فرد طلافروش شد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ملایر همدان گفت: در پی سرقت مسلحانه ناموفق به یک طلافروشی در ملایر، سارق مسلح طی ۳۰ دقیقه تلاش پلیس و همچنین همکاری مردم این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ "احمد ساکی" روز شنبه در این باره افزود: بدنبال وقوع یک فقره سرقت ناموفق از یک باب مغازه طلافروشی در روز جاری /شنبه/ که منجر به مجروح شدن فرد طلافروش شد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ملایر ادامه داد: سارقان در حین سرقت به محض رویت خودروی گشت ماموران، با به جا گذاشتن سلاح جنگی و تعدادی فشنگ در محل سرقت، با استفاده از شلوغی جمعیت از محل متواری شدند.

وی اضافه کرد: بلافاصله تلاش برای دستگیری هر ۲ سارق با اجرای طرح مهار در سطح این شهرستان به مرحله اجرا در آمد و طی هماهنگی‌های صورت گرفته با دادستان عمومی و انقلاب ملایر، همکاری مجدانه مردم و بکارگیری شگردهای فنی و پلیسی، سرانجام مخفیگاه هر ۲ سارق تحت تعقیب، شناسایی شد.

سرهنگ ساکی یادآو شد: در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه هر ۲ سارق که برادر هستند، توسط ماموران دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی و دستگاه قضایی با مشارکت مردم با هرگونه ناامنی برخوردی قاطع، قانونی و پشیمان کننده دارد، تاکید کرد: امنیت و آرامش خط قرمز پلیس است و به مخلان نظم و امنیت عمومی به هیچ عنوان اجازه جولان را نخواهیم داد.

دیدگاه خود را ارسال کنید