اخبار حوادث|فوری: آدم ربایی وحشیانه برای خانه| جزئیات

فوری: آدم ربایی وحشیانه برای خانه| جزئیات

اعضای باند آدم‌ ربایی که با ربودن مرد تنها قصد داشتند خانه ۴۰میلیاردی او را تصاحب کنند، با تیزهوشی ماموران ناکام ماندند.

فوری: آدم ربایی وحشیانه برای خانه| جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

شامگاه پنجشنبه ۱۸فروردین امسال ماموران پلیس هنگام گشت‌زنی در محله ولنجک پایتخت به سرنشین خودروی سواری که در گوشه‌ای از خیابان توقف کرده و خانه ویلایی را زیر نظر گرفته بود مشکوک شدند.

در ادامه سه مرد سراسیمه از همان خانه بیرون آمده و سوار خودرو شده و به راه افتادند.

ماموران تعقیب‌شان کردند و توانستند بعد از یک‌ساعت تعقیب و گریز خودرو را متوقف کنند و چهار سرنشین آن بازداشت شدند. در بازرسی از خودرو، اسناد و مدارک متعلق به ملک ویلایی، تعدادی سفته و قولنامه فروش خانه کشف شد.

پس از انتقال متهمان به پلیس آگاهی، ماموران راهی خانه ویلایی در ولنجک شده و با هماهنگی قضایی قفل در را شکستند و وارد شدند. در بازرسی از خانه متوجه به‌هم‌ریختگی آنجا شده و مرد میانسالی را زخمی با دست‌وپای بسته در اتاق خواب پیدا کردند.

مرد میانسال پس از رهایی در تشریح ماجرا گفت: خانواده و اقوامم در خارج از کشور زندگی می‌کنند. می‌خواستم خانه ۴۰میلیارد تومانی‌ام را بفروشم و نزد آنها بروم. دو روز قبل مردی تماس گرفت و مدعی شد تاجر است و می‌خواهد خانه‌ام را بخرد. قرار ملاقات گذاشته و پنجشنبه عصر به محل قرار رفتم. او و سه مرد سر قرار آمده بودند. به طرفم حمله کرده و مرا کتک زده و بعد از بستن دست‌وپایم، به خانه‌ای در جنوب‌شهر بردند. در آنجا دست‌نوشته‌ای از من گرفتند که به آنها بدهکارم و خانه میلیاردی‌ام را بابت بدهی‌ام به آنها داده‌ام و سفته‌هایی نیز از من گرفتند و اثرانگشتم را روی آن زدند. بعد مرا داخل خودرو انداخته و به داخل خانه‌ام بردند. سند خانه‌ام را سرقت کرده و متواری شدند. مرا در اتاق دست‌وپابسته زندانی کردند. زخمی شده بودم و اگر ماموران نجاتم نمی‌دادند معلوم نبود زنده می‌ماندم یا نه؟

ماموران به تحقیق از متهمان بازداشتی پرداختند که آنها به آدم‌ ربایی با انگیزه تصاحب خانه ۴۰میلیاردی اعتراف کردند.

مهران سرکرده باند گفت: من و همدستانم باندی تشکیل داده و قصد داشتیم خانه افراد پولدار را تصاحب کرده و بفروشیم. بعد از دو ماه جست‌وجو توانستیم شاکی را پیدا کنیم که خانه ۴۰میلیارد تومانی‌اش را برای فروش گذاشته‌بود. به‌عنوان مشتری وارد عمل شدیم و او را ربودیم و سفته و برگه‌های فروش از او به زور گرفتیم. بعد او را به خانه‌اش آورده و همانجا زندانی کرده و سند آنجا را سرقت کردیم که موقع فرار ناکام ماندیم.

تحقیقات از متهمان درباره جرایم احتمالی آنها ادامه‌ دارد.

با دستور بازپرس کشیک دادسرای ناحیه ۳۴ تهران برای اعضای این باند قرار قانونی صادر شد. آنها در بازداشت به‌سر می‌برند و تحقیقات برای رازگشایی از دیگر جرایم احتمالی متهمان ادامه دارد.

دیدگاه خود را ارسال کنید