قیمت طرح ترافیک|قیمت جدید طرح ترافیک اعلام شد| لیست قیمت

قیمت جدید طرح ترافیک اعلام شد| لیست قیمت

با تصویب شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر افزایش ۲۵ درصدی، نرخ‌های جدید طرح ترافیک و محدوده کنترل آلودگی هوا در سال ۱۴۰۱ بارگذاری شد.

قیمت جدید طرح ترافیک اعلام شد| لیست قیمت
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 اعضای شورای اسلامی شهر تهران در چهل‌وسومین جلسه شورا، تعیین عوارض تردد جهت مدیریت ترافیک، کاهش تقاضای سفر و کنترل آلودگی هوا را در سال ۱۴۰۱ در دستور کار خود قرار دادند و در نهایت با افزایش ۲۵درصدی طرح ترافیک در سال ۱۴۰۱ موافقت کردند.

بر همین اساس شورای شهر تهران با ورود ۱۰۳ هزار خودرو برای محدوده طرح طی روز موافقت کرده است که از این تعداد خودرو، ۵۳ هزار خودرو از سهمیه و مابقی مجوز روزانه دریافت خواهند کرد. از جمله سهمیه‌هایی که برای طرح ترافیک در نظر گرفته شده است جانبازان به‌صورت رایگان، بیماران خاص و معلولان نیز از تخفیف ۹۰درصدی استفاده خواهند کرد.

همچنین مراجعه‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به سامانه “تهران من” نسبت به رزرو و پرداخت مبلغ طرح ترافیک به‌صورت آن‌لاین و از طریق حساب شهروندی اقدام کنند.

بنا بر پیگیری‌های صورت‌گرفته در زمان حاضر نرخ‌های جدید طرح ترافیک در سال ۱۴۰۱ در سامانه “تهران من” بارگذاری شده است و تردد در این محدوده بر مبنای افزایش ۲۵درصدی طرح ترافیک محاسبه خواهد شد.

قیمت طرح ترافیکقیمت طرح ترافیکقیمت طرح ترافیک

دیدگاه خود را ارسال کنید