اخبار حوادث|فوری: درگیری مسلحانه در خیابان پرتردد تهران

فوری: درگیری مسلحانه در خیابان پرتردد تهران

سرهنگ روح‌الله یاری‌زاده در توضیح خبر منتشر شده درباره درگیری نیروی انتظامی در شوش گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه به عنف در حوزه شهرستان‌های شوش و اهواز، دستگیری سارق در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

فوری: درگیری مسلحانه در خیابان پرتردد تهران
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

فرمانده انتظامی شوش در خصوص ویدیوی منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی به یک شهروند شوشی توضیحی ارائه داد.

سرهنگ روح‌الله یاری‌زاده در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: ویدیویی در شبکه‌های ضد انقلاب منتشر و ادعا شد ماموران نیروی انتظامی شوش به یک شهروند شوشی که به بی‌آبی و کیفیت پایین آب منطقه معترض بوده، تیراندازی و وی را مجروح کرده‌اند.

وی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه به عنف در حوزه شهرستان‌های شوش و اهواز، دستگیری سارق در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شوش با بیان اینکه با کار اطلاعاتی هویت سارق شناسایی شد، گفت: روز گذشته ماموران انتظامی اهواز با آگاهی از حضور متهم در شوش، با همکاری پلیس این شهرستان برای دستگیری سارق وارد عمل شدند.

وی افزود: متهم که پس از درگیری با عوامل انتظامی، با همکاری اقوام و اراذل و اوباش قصد فرار داشت، در نهایت به ضرب گلوله پلیس از ناحیه پا مجروح و دستگیر شد. در این عملیات یک دستگاه خودروی پژو فاقد پلاک به کار رفته در سرقت‌های خشن توقیف و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

دیدگاه خود را ارسال کنید