اخبار حوادث|کلاهبرداری عجیب میوه فروش محله| بخوانید

کلاهبرداری عجیب میوه فروش محله| بخوانید

رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان همدان از دستگیری کلاهبردار کارتهای بانکی شهروندان با روش اسکیمر خبر داد.

کلاهبرداری عجیب میوه فروش محله| بخوانید
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: فردی که تحت عنوان میوه فروشی در شهر همدان با دستگاه اسکیمرو سرقت اطلاعات کارت بانکی شهروندان بیش از ۶۵۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ فیروز سرخوش گفت : به دنبال شکایت شهروندی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی اش، رسیدگی به این پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود : کارشناسان پلیس فتا در تحقیقات اولیه دریافتند مالباخته از نحوه برداشت غیرمجاز از کارت خود خبر نداشته چراکه کارت عابر بانک همیشه همراه او بوده است.

رییس پلیس فتای استان همدان افزود: این کلاهبردار به‌ وسیله دستگاه اسکیمر از اطلاعات مشتریان کپی‌ برداری کرده و از این طریق به وجوه آن‌ دسترسی پیدا کرده است.

سرهنگ سرخوش نهاد افزود: این فرد کلاهبردار میوه‌ فروشی سیار داشته و با دریافت کارت‌های بانکی شهروندان اقدام به کپی‌برداری از کارت بانکی آنها کرده و پس از انتقال چندین‌باره وجوه در کارت‌های بانکی مختلف، در نهایت برای خرید طلا و جواهر به طلافروشی‌های سایر استان‌ها مراجعه و از کارت شناسایی جعلی به همراه پوشش چهره برای خرید طلا قادام می کرد.

دیدگاه خود را ارسال کنید