قیمت دلار| بازار بورس| پیش بینی بازار بورس

قیمت دلار امروز 27 فروردین 1401 اعلام شد

قیمت روز دلار را در ادامه ببینید.

قیمت دلار امروز 27 فروردین 1401 اعلام شد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

قیمت دلار طی سالهای اخیر با نوسان همراه بود. قیمت دلار به صورت دستوری اعمال می شود. قیمت دلار در اقتصاد کشور نقش بسزایی دارد. قیمت دلار بعد از توافقات کاهشی می شود. قیمت دلار در بودجه امسال 20 هزار تعیین شده است.

قیمت دلار

قیمت دلار امروز 27 فروردین 1401

دلار در بازار متشکل امروز با افزایش ۰.۰۲ درصدی، از ۲۵,۲۴۱ (بیست و پنج هزار و دویست و چهل و یک ) تومان به ۲۵,۲۴۸ (بیست و پنج هزار و دویست و چهل و هشت ) تومان رسید.

جدول قیمت ۳ روز اخیر دلار در بازار متشکل

قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ

۲۵,۲۴۸ ۷.۰۰ ۰.۰۲ ۱۱:۲۵

۲۵,۲۴۱ ۲۶۱ ۱.۰۳ ۲ روز پیش

۲۴,۹۸۰ -۱۲۷.۰۰ -۰.۵۱ ۳ روز پیش

قیمت فروش دلار در صرافی‌های بانکی ۲۵ هزار و ۱۹۰ تومان و قیمت خرید ۲۴ هزار و ۹۳۹ تومان تعیین شده است.

قیمت فروش یورو ۲۸ هزار ۳۲۱ تومان و قیمت خرید ۲۸ هزار و ۳۹ تومان اعلام شده است

صرافی بانک ملی ایران امروز قیمت فروش دلار آمریکا را۲۵,۲۷۰(بیست و پنج هزار ودویست وهفتاد تومان اعلام کرد.

قیمت دلار در صرافی ملی امروز اعلام شد.

بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۲۵,۰۱۹ (بیست وپنج هزارو نوزده تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۵,۲۷۰(بیست و پنج هزار ودویست وهفتاد تومان) اعلام شد.

قیمت دلار در صرافی ملی سه‌شنبه هفدهم فروردین نوسان محدودی داشت. بانک‌مرکزی ساعت ۱۶ دیروز آخرین نرخ فروش اسکناس آمریکایی را در‌حالی ۲۵ هزار و ۲۵۰ تومان اعلام کرد که ارزش این اسکناس ساعت ۱۰ صبح تقریبا ۲۵ هزار و ۳۳۰ تومان بود. دیروز بیشترین قیمت دلار آمریکا در صرافی‌های زیر نظر بانک مرکزی نرخ ابتدایی آن یعنی ۲۵ هزار و ۳۳۰ تومان محسوب می‌شد و رقم پایانی ۲۵ هزار و ۲۵۰ تومان را باید کمترین ارزش آن در صرافی‌های بانکی بدانیم. به‌این ترتیب اختلاف قیمت دلار آزاد و دولتی در روز چهارشنبه دقیقا دو هزار و ۱۵۰ تومان بود. اگر شخصی دیروز با داشتن شرایط و مدارک لازم راهی صرافی‌ها شده بود و قصد خرید تمام سهمیه سالانه ارزی خود یعنی دو هزار و ۲۰۰ دلار را داشت، باید چیزی حدود ۵۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه می‌کرد؛ چیزی حدود چهار میلیون و ۸۰۰ هزار تومان کمتر از بازار آزاد.

تغییر قیمت دلار در صرافی ملی

قیمت روز سه‌شنبه

قیمت روز چهارشنبه

تغییر

۲۵ هزار و ۲۸۰ تومان

۲۵ هزار و ۲۵۰ تومان

۳۵ تومان کاهش

قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی

قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی چهارشنبه هفدهم فروردین افزایش جزیی داشت. معامله‌گران عمده در شروع خرید و فروش‌های پشت‌خطی دیروز برای دلار فردایی رقم ۲۷ هزار و ۴۵۰ تومان را پیشنهاد می‌دادند و این عدد ساعت ۱۰ شب به ۲۷ هزار و ۵۱۰ تومان رسید. اظهار نظر نظر وزیرامروز خارجه آمریکا درباره خوشبین‌ نبودن به مذاکرات وین نقش مهمی در رشد قیمت دلار فردایی داشت. البته در طول معاملات پشت‌خطی شاهد رسیدن دلار فردایی به عدد ۲۷ هزار و ۵۵۰ تومان به‌عنوان سقف قیمت بودیم و کمترین نرخ این اسکناس ۲۷ هزار و ۳۲۰ تومان به‌ثبت رسیده بود. از یک طرف دلار فردایی از نیمه کانال ۲۷ هزار تومان عبور کرد و از طرفی دیگر نرخ پایانی اسکناس آمریکایی در بازار آزاد دیروز ۲۷ هزار و ۴۰۰ تومان بوده است. به‌این ترتیب در شروع معاملات امروز بازار آزاد احتمالا شاهد رشد قیمت دلار هستیم.

تغییر قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی

شروع معاملات

کف قیمت

سقف قیمت

نوسان

۲۷ هزار و ۴۵۰ تومان

۲۷ هزار و ۳۲۰ تومان

۲۷ هزار و ۵۵۰ تومان

۲۳۰ تومان

دیدگاه خود را ارسال کنید