اخبار حوادثپفوری: موبایل زن معروف مترو دستگیر شد

فوری: موبایل زن معروف مترو دستگیر شد

رییس پلیس پیشگیری تهران: متهم ۲۵ ساله در تحقیقات اولیه به جرم معترف و در ادامه تحقیقات پلیسی، مال باختگان اموال کشف شده و تلفن های همراه در اختیار آنان قرار گرفت.

فوری: موبایل زن معروف مترو دستگیر شد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق ایستگاه‌های مترو پایتخت خبر داد و گفت: از متهم سه دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف و متهم به کش‌روی تلفن‌های همراه از غرفه‌های مترو اعتراف کرد.

سرهنگ «جلیل موقوفه ای» اظهارداشت: عملیات کلانتری شهرزیبا حین گشت زنی در محله شهر زیبا به فردی که با روئیت ماموران تغییر مسیر داده مشکوک می شوند و برای بررسی موضوع به متهم مراجعه می کنند.

وی با بیان اینکه متهم با مشاهده ماموران با سرعت از محل متواری می شود افزود: طرح مهار متهم اجرا و ماموران در یک تعقیب و گریز موفق شدند متهم را دستگیر و در بررسی اولیه از سه دستگاه تلفن همراه سرقتی از وی کشف شد.

رییس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم ۲۵ ساله در تحقیقات اولیه به جرم معترف و در ادامه تحقیقات پلیسی، مال باختگان اموال کشف شده و تلفن های همراه در اختیار آنان قرار گرفت.

وی با اشاره به سوابق متهم در سرقت و حبس در زندان خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهم و شناسایی مال باختگان ادامه دارد.

دیدگاه خود را ارسال کنید