اخبار حوادث|فوری:پلیس تهران در حالت آماده باش قرار گرفت| علت

فوری:پلیس تهران در حالت آماده باش قرار گرفت| علت

پلیس پایتخت آمادگی خود را برای شب های قدر اعلام کرد.

فوری:پلیس تهران در حالت آماده باش قرار گرفت| علت
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 سردار" حسین رحیمی" با اشاره به اینکه پلیس پایتخت در شب‌ های قدر در آماده‌باش ۱۰۰ درصدی خواهد بود، بیان داشت: در شب های قدر  تا پایان مراسم احیا ، یگان‌های انتظامی ،  ترافیکی ،  امنیتی و اطلاعاتی پلیس پایتخت در آماده باش ۱۰۰ درصدی خواهد بود .

وی با اشاره به اینکه با توجه به اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص امکان حضور شهروندان در مراسم لیالی قدر و راهپیمایی روز جهانی قدس با رعایت ملاحظات بهداشتی بطور حتم در لیالی قدر امسال شاهد حضور گسترده شهروندان در این مراسم خواهیم بود، عنوان داشت: در شب های قدر گشت‌های انتظامی و ترافیکی در محل‌های تعیین‌شده مستقر و در سطح شهر گشت زنی هدفمندی خواهند داشت.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه با اقتدار امنیت و آرامش شهروندان را تأمین خواهیم کرد، گفت: در ماه مبارک رمضان شاهد برگزاری مراسم مناجات خوانی تا سحرگاهان در نقاط مختلف شهر تهران هستیم .

وی افزود: در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مراسم مناجات خوانی از ابتدای ماه رمضان با همکاری پلیس پایتخت و مکتب الزهرا با مداحی حاج محمد رضا و کربلایی حسین طاهری برگزار می شود که این مراسم به صورت مستقیم از شبکه دو سیما پخش می شود که در این مراسم شاهد حضور پرشور شهروندان هستیم .

رئیس پلیس پایتخت در پایان با محکوم کردن هتاکی صورت گرفته به مقدسات مسلمانان در کشور سوئد ، گفت: قرآن کریم ، کتاب زندگی است که خداوند متعال برای سعادت و کرامت انسان ها نازل کرده است که این اقدام سخیف در بی حرمتی به قرآن کریم نشان دهنده جهل مدرن دشمنان اسلام است.

دیدگاه خود را ارسال کنید