اخبار حوادث|فوری: بیل دو مرد را روانه قبرستان کرد

فوری: بیل دو مرد را روانه قبرستان کرد

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: طی چند روز گذشته دو قتل در شهرستان ابهر و خرم دره اتفاق افتاد.

فوری: بیل دو مرد را روانه قبرستان کرد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

سرهنگ کارگاه محمدعلی آدینه‌لو با اشاره به چگونگی رخ دادن قتل اول در شهرستان ابهر، اظهار کرد: این قتل در یک روستا و در پی اختلافات ملکی، توسط فرد جوانی که با ضربه بیل، فرد میان‌سالی را به قتل رساند، اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه این درگیری ناخواسته بوده است، تصریح کرد: گاهی در یک درگیری فرد کاری انجام می‌دهد که نوعاً کُشنده است ولی قصد کُشت ندارد اما طبق ماده قانونی این نوع درگیری نیز قتل محسوب می‌شود.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه طی چند روز گذشته قتل دیگری نیز در شهرستان خرم‌دره رخ داد، افزود: این حادثه توسط خانمی صورت گرفت که همسر سابق خود به قتل رساند که در این حادثه مقتول با ضربه به سر و شکستگی جمجه به قتل رسیده که علت این حادثه اختلافات خانوادگی بوده است.

آدینه‌لو اضافه کرد: با اقدامات هوشمندانه پلیس، قاتل هر دو پرونده طی ۲۴ ساعت دستگیر شده و پرونده در حال اجرای فرآیند قانونی خود است.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با بیان اینکه کنترل خشم موردی است که باید در جامعه تمرین شود، خاطرنشان کرد: کنترل خشم موضوعی نیست که بتوان راحت از آن عبور کرد و تبعات مختلفی در طولانی‌مدت دارد. شهروندان باید کنترل خشم، مهار خشم و مدیریت صحیح مسائل را بیاموزند و اگر مشکلی پیش آمد، آن را به دست قانون بسپارند.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید