اخبار حوادث|فوری: پایان تلخ تولد دوستانه

فوری: پایان تلخ تولد دوستانه

سرهنگ زینلی با بیان اینکه مأموران انتظامی موفق شدند ۴ نفر دیگر از عوامل درگیری دستگیر و روانه دادسرا کنند، گفت: حال مزاجی هر دو مضروب رضایت‌بخش است.

فوری: پایان تلخ تولد دوستانه
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از وقوع یک فقره قتل بر اثر درگیری در جریان برگزاری جشن تولد در اطراف روستای فتح‌آباد مرودشت خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی گفت: بامداد امروز، وقوع یک مورد نزاع به فوریت‌های پلیسی اعلام و بلافاصله ماموران برای پیگیری موضوع به محل اعزام شدند.

زینلی ادامه داد: براساس گزارش ماموران پلیس اعزامی، ۳ نفر از میهمانان در یک مراسم جشن تولد طی نزاعی با سلاح سرد مصدوم و به بیمارستان منتقل می‌شوند.

وی ادامه داد: یکی از مجروحان این نزاع که ۳۲ سال سن داشته، به دلیل شدت جراحات وارده، در بیمارستان فوت می‌کند و قاتل ۳۵ ساله نیز به دلیل مصدومیت در این درگیری، در بیمارستان بستری است.

زینلی با بیان اینکه ماموران انتظامی موفق شدند ۴ نفر دیگر از عوامل درگیری دستگیر و روانه دادسرا کنند، گفت: حال مزاجی هر دو مضروب رضایت‌بخش است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه افراد دستگیر شده علت و انگیزه درگیری و قتل را اختلافات شخصی عنوان کرده‌اند، گفت: پلیس با قاطعیت با کسانی که بخواهند امنیت شهروندان را خدشه‌دارکنند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

دیدگاه خود را ارسال کنید