اخبار حوادث|رمال میلیاردر قمی دستگیر شد

رمال میلیاردر قمی دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب قم از شناسایی صفحه اینستاگرامی فال‌گیری، رمالی و دعانویسی با گزارش پلیس فتای قم و دستگیری ادمین جوان آن خبر داد.

رمال میلیاردر  قمی دستگیر شد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

حسن غریب،  از شناسایی  صفحه اینستاگرامی  فالگیری، رمالی و دعانویسی با گزارش پلیس فتای قم و  دستگیری  ادمین جوان آن خبر داد و اظهار داشت: درآمد و تراکنش مالی صفحه فالگیری این متهم در بازه ۹ ماهه مبلغی حدود ۲ میلیارد و ۲۴۵ میلیون تومان بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب قم، فالگیری، رمالی و طلسم، دعانویسی برای رزق و روزی، کارگشایی، بخت گشایی، ازدواج، جذب و مطیع شدن افراد، بازگشت عشق، فروش مهره مار و انگشتر و حرز را از تبلیغات این صفحه اینستاگرامی عنوان کرد و گفت: با شناسایی و رصد این صفحه، پیج مربوطه مسدود و ادمین آن که خانمی زیر ۳۰ سال بود با نیابت قضایی از شهر  کرج  احضار و بازداشت شد.

جذب دنبال کننده از طریق تبلیغات

این مقام قضایی تصریح کرد: این مدعی دعانویسی و فالگیری با سفارش  تبلیغات  به بلاگر معروف در خارج از کشور، برای هر بار تبلیغ در صفحه این بلاگر مبلغ دو هزار دلار به حساب او واریز کرده است و از طریق تبلیغات اقدام به جذب بیش از ۳۳۰ هزار دنبال کننده کرده است.

غریب، صرف هزینه‌های مالی بیهوده، ایجاد مشکلات اعتقادی، بروز آسیبهای روحی و روانی و آسیبهای اجتماعی و اختلافات خانوادگی را از پیامدهای این گونه مراجعه به دعانویسی و رمالی عنوان کرد و به شهروندان در خصوص شگردهای کلاهبرداری بالاخص در فضای مجازی هشدار داد: از اعتماد به افراد سودجو که تحت عنوان رفع مشکلات، فالگیری و دعانویسی با تبلیغات گسترده و فریبنده و فن بیان بالا و تحریک احساسات اقدام به فریب مخاطبان و کسب منافع مالی می‌کنند جداً پرهیز نمایند.

دیدگاه خود را ارسال کنید