اخبار حوادث|غوغا قاچاقچیان در فرودگاه امام| جزئیات

غوغا قاچاقچیان در فرودگاه امام| جزئیات

۱۱ مسافر پروازهای خارجی که با بلعیدن ۱۲ کیلو تریاک و شیشه قصد خارج کردن این مواد را از کشور داشتند از سوی پلیس فرودگاه دستگیر شدند.

غوغا قاچاقچیان در فرودگاه امام| جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

سرهنگ محسن عقیلی، فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری انتظامی کشور درباره جزئیات این پرونده گفت: مأموران  پلیس در فرودگاه حضرت امام (ره) با اجرای طرح مبارزه با حمل مواد مخدر از طریق خطوط هوایی، موفق شدند با استفاده از تجربه و مهارت چهره زنی، ۱۱ نفر از مسافران خروجی به مقصد کشورهای خارجی را درخصوص حمل مواد مخدر شناسایی

 کنند. وی افزود: پس از فرایند شناسایی با بهره‌گیری از تجهیزات نوین کمک بازرسی مشخص شد این افراد با روش بلع و [به اصطلاح] انباری قصد قاچاق مواد مخدر را دارند که دستگیر شدند. پس از انجام مراحل قانونی، در مجموع ۱۲ کیلو و ۲۴۰ گرم انواع مواد مخدر شامل حشیش، تریاک و شیشه از این ۱۱ نفر کشف شد.

سرهنگ عقیلی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند خاطرنشان کرد: پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری انتظامی کشور با استقرار در تمامی مبادی ورودی و خروجی فرودگاه‌ها و رصد افراد سابقه‌دار، مقابله قاطع با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر را در دستور کار مستمر خود قرار داده است.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید