اخبار حوادث

سیل یزد را با خود برد

پس از شکسته شدن سیل بند یزد معابر عمومی دچار آب گرفتگی شد و همین موضوع منجر به تعطیلی مدارس یزد و زارچ شد.

سیل یزد را با خود برد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

مدارس یزد و زارچ در اثر شکست سیل بند تعطیل اعلام شد.

پس از شکسته شدن سیل بند یزد معابر عمومی دچار آب گرفتگی شد و همین موضوع منجر به تعطیلی مدارس یزد و زارچ شد.

«محمد علی ملک زاده» در گفتگو با ایسنا گفت: ستاد مدیریت بحران همزمان با شروع بارش رگباری در مرکز استان و شهرستان‌ها فعالیت ستادی خود را آغاز کرده و با توجه به آبگرفتگی معابر از مردم می‌خواهیم تا مگر در موارد ضروری نیروهای آتش نشانی شهر را با تماس‌های غیرضروری درگیر نکنند.

وی افزود: در حال حاضر ستادهای بحران استان با تمام ظرفیت بخش های دیگر از قبیل شهرداری، سپاه و بسیج در حال فعالیت برای رفع مشکلات پیش آمده است.

ملک زاده خسارت وارد شده در شهر و استان را نیازمند ارزیابی و محاسبه دقیق خواند و گفت: جهت اسکان افراد در سیل مانده در سطح استان و کسانی که منزل آنها تخریب با دچار خسارت شده است، حسینیه‌ها، مساجد و سالن‌های ورزشی و خوابگاه‌ها آماده سازی شده است.

مدارس یزد و زارچ با توجه به‌ مصوبه کمیته بحران استان یزد به دلیل آب گرفتگی و مشکلات تردد در معابر عمومی در روز یکشنبه تعطیل اعلام شد.

براساس اطلاعیه صادره، مدارس نواحی یک و دو یزد و منطقه زارچ امروز یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در تمامی مقاطع ابتدایی و متوسطه در شیفت صبح و عصر تعطیل و آموزش به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

این تصمیم طبق مصوبه کمیته بحران استان یزد و به دلیل آب گرفتگی و مشکلات تردد در معابر عمومی به دنبال بارش رگباری باران در عصر شنبه اخذ شده است.

دیدگاه خود را ارسال کنید