رتبه بندی معلمان

خبر مهم درباره صدور احکام رتبه بندی معلمان

کلام‌الله صفری پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از فرهنگیان استان اردبیل اظهار داشت: کارگروه‌های تخصصی در آموزش و پرورش برای رفع مشکلات و نارسایی‌های حوزه تعلیم و تربیت تشکیل شده و به همین منظور درصدد رفع کاستی‌ها و نارسایی‌ها در حوزه تعلیم و تربیت هستیم.

خبر مهم درباره صدور احکام رتبه بندی معلمان
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به آخرین جزییات رتبه‌بندی معلمان گفت: تدوین آئین‌نامه در وزارت آموزش و پرورش در حال نهایی شدن است و احکام جدید تا دو ماه آینده برای تمام شاغلان و معلمان در این استان صادر می‌شود.

کلام‌الله صفری پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از فرهنگیان استان اردبیل اظهار داشت: کارگروه‌های تخصصی در آموزش و پرورش برای رفع مشکلات و نارسایی‌های حوزه تعلیم و تربیت تشکیل شده و  به همین منظور درصدد رفع کاستی‌ها و نارسایی‌ها در حوزه تعلیم و تربیت هستیم.

وی بیان کرد: استفاده از صاحب‌نظران و اساتید دانشگاه‌ها برای حل مشکلات گام‌های جدی برداشته می‌شود که به همین منظور درصدد ارتقای کیفی نظام آموزش و پرورش است که در این شرایط وضعیت مطلوبی را در حوزه تعلیم و تربیت شاهد نیستیم و امری لازم و ضروری است تا با اقدامات جهادی داشتن حرکت‌های مناسب برای جبران کاستی‌ها و نارسایی‌ها در دستور کار است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: تقویت این حوزه در استان اردبیل برای برگزاری برنامه‌های متنوع در این هفته بر مبنا و محوریت دانش‌بنیان و اجرای فعالیت‌های مختلف در این زمینه امری لازم و ضروری است که با هدف ترغیب و تشویق دانش‌آموزان جزو اولویت‌های اساسی و ضروری است.

صفری بیان کرد: تربیت انسانی شایسته و متخصص برای ایجاد تحول آموزش و پرورش امری لازم و ضروری است که به همین منظور ایجاد سند تحول آموزش و پرورش مورد توجه قرار گرفته است و با جبران کاستی‌ها و نارسایی‌های گذشته فرزندانمان را در مسیر تعلیم و تربیت شایسته قرار دهیم که این موضوع به عنوان اولویت اساسی است.

وی تصریح کرد: ۲۰ هزار میلیارد تومان برای اجرای رتبه‌بندی معلمان در دستور کار قرار گرفته که با روی کار آمدن دولت سیزدهم اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان مورد توجه قرار گرفته که در این زمینه تدوین آئین‌نامه در وزارت آموزش و پرورش در حال نهایی شدن است و احکام جدید تا ۲ ماه آینده برای همه شاغلان و معلمان از جمله استان اردبیل صادر می‌شود.

دیدگاه خود را ارسال کنید