تعطیلی مدارس|فوری: خبر مهم درباره تعطیلی مدارس| این مدارس فردا تعطیل می شوند؟

فوری: خبر مهم درباره تعطیلی مدارس| این مدارس فردا تعطیل می شوند؟

جزئیات جدید درباره تعطیلی مدارس را بخوانید.

فوری: خبر مهم درباره تعطیلی مدارس| این مدارس فردا تعطیل می شوند؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

این روزها حال و روز هوای کشور هم همانند مردم خوب نیست و شرایط را برای فعالیت بسیار سخت و نفس گیر کرده است.

بسیاری از مردم در رفت و آمد های خود با مشکلات تنفسی زیادی رو به رو میشود و دانش اموزان و افراد بیمار و سالمندان بیشترین آسیب را از این هوا متحمل میشوند.

آموزش و پرورش نیز تا آخرین دقایق روز خبر تعطیلی را اعلام نمیکند و همین باعث سردرگمی خانواده دانش اموزان شده است. هنوز خبری درباره تعطیلی مدارس و یا ادارات فردا منتشر نشده است.

انتشار گازهای گلخانه ای و گرد و غبار در کشور و استاندارد نبودن خودروها که مطابق با دستورالعمل های کیفیت سازمان جهانی نیست از دلایل این مشکل همیشگی کشورمان میباشد.

سرمایه گذاری در تحقیق و آموزش در مورد هوای پاک و آلودگی – آنها یک ابزار ضروری هستند.

سیاست‌های عمومی در بخش‌های مختلف باید از ابتدا سلامت عمومی را مورد توجه قرار دهند و با داده‌ها و ابزار کافی برای ارزیابی آن‌ها دنبال شوند.

همه ما و دولت پاسخگو هستیم. درباره نحوه زندگی و مصرف خود فکر کنید و تجدید نظر کنید و با حفظ طبیعت انتخاب های پایداری برای خود، فرزندانتان داشته باشید.

ذرات معلق اصطلاحی است برای ذرات موجود در هوا، از جمله گرد و غبار، خاک، دوده، دود و قطرات مایع به کار گرفته میشود.

غلظت‌های زیادی از ذرات معلق معمولاً از منابعی مانند خودروهای دیزلی و نیروگاه‌های زغال‌سنگ منتشر می‌شوند. ذرات با قطر کمتر از 10 میکرومتر یک نگرانی برای سلامتی ایجاد می کنند زیرا می توانند در سیستم تنفسی استنشاق شوند و در آن تجمع پیدا کنند.

ذرات با قطر کمتر از 2.5 میکرومتر به عنوان ذرات “ریز” شناخته می شوند و بزرگترین خطرات سلامتی را به همراه دارند. ذرات ریز به دلیل اندازه کوچکشان (تقریباً 1/30 عرض متوسط ​​موی انسان)، می توانند عمیقاً در ریه ها قرار گیرند.

دیدگاه خود را ارسال کنید