عرضه اولیه|فوری: دومین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه

فوری: دومین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه

تعداد ۴۴۴ میلیون سهم معادل ۱۰ درصد سهام شرکت حمل و نقل ترکیبی گهر ترابر سیرجان دیروز(سه‌شنبه) با نماد معاملاتی "حگهر" در فرابورس ایران عرضه اولیه و هر سهم این شرکت ۵۹۴۳ ریال کشف قیمت شد.

فوری: دومین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

تعداد 444میلیون سهم شرکت حمل و نقل ترکیبی گهر ترابر سیرجان معادل 10درصد سهام این شرکت، دیروز(سه‌شنبه) به‌عنوان دومین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه با نماد معاملاتی "حگهر" در فرابورس ایران عرضه و هر سهم این شرکت 5943 ریال کشف قیمت شد.

این میزان سهام در قیمت مبنا(کف قیمت) 5450 ریال برای هر سهم و حداکثر سهمیه 44 میلیون و 400 هزار سهمی به سرمایه گذاران واجد شرایط به روش حراج در بازار اول معاملات فرابورس عرضه شد. مشاور عرضه هم کارگزاری بانک سپه و متعهد خرید تامین سرمایه امید است.

در این عرضه که با 444 میلیون سهم "حگهر" و قیمت مبنای 545 تومانی هر سهم در بازار اول معاملات فرابورس انجام شد، سهمیه سرمایه گذاران واجد شرایط حداکثر 44.4 میلیون سهم بود که متوسط موزون قیمت معاملات 5943 ریال اعلام و با وجود 128 صندوق متقاضی، 26 صندوق قادر به خرید این سهم شدند.

شایان ذکر است 50 درصد از سهام خریداری شده در روز عرضه اولیه توسط سرمایه گذاران واجد شرایط تا 90 روز پس از تاریخ عرضه اولیه امکان عرضه نخواهد داشت.

دیدگاه خود را ارسال کنید