اخبار بورس| بورس امروز| شاخص کل بورس |اخبار بورس: پذیرش محصول 8 شرکت در بورس کالا

اخبار بورس: پذیرش محصول 8 شرکت در بورس کالا

محصول ۸ شرکت در بورس کالا پذیرش شد

اخبار بورس: پذیرش محصول 8 شرکت در بورس کالا
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

براساس اطلاعیه جدید مدیریت پذیرش و بازاریابی بورس کالای ایران، دی اکتیل فتالات (DOP)، تخته پالت و تیشو ۴ شرکت برای عرضه در بازار فرعی پذیرش شدند.

پذیرش محصول‌های مذکور پس از بررسی مدارک و مستندات در سیصد و سی و نهمین جلسه کمیته عرضه در تاریخ ۲۰ اردیبهشت به تصویب رسید. به این ترتیب، هزار تن دی اکتیل فتالات شرکت راما فیدار راد شیمی و هزار و ۲۰۰ تن تخته پالت ایران خودرو راهی بازار فرعی بورس کالای ایران می شوند.

علاوه بر این، ۱۰ هزار و ۵۰۰ تن تیشو محصولات کاغذی لطیف و یک میلیون و ۸۰۰ هزار عدد شاتون خودرو شرکت صنایع ایجاد رزمیاران برای عرضه در بورس پذیرش شد.

سنگ آهن و فولاد پذیرش های جدید بازار اصلی

همچنین مدیریت پذیرش و بازاریابی بورس کالا از پذیرش شمش فولادی، کنسانتره سنگ آهن و میلگرد ۴ شرکت در بازار اصلی بورس کالا خبر داد.

براساس این اطلاعیه ها، پذیرش محصول های مذکور پس از بررسی مدارک و مستندات در سیصد و سی و نهمین جلسه کمیته عرضه در تاریخ ۲۰ اردیبهشت به تصویب رسید.

به این ترتیب شمش فولادی شرکت ذوب آهن فجر صوفیان، شمش فولادی (بیلت) شرکت سپند صنعت کاوه ظفر بناب و کنسانتره سنگ آهن شرکت معادن آریانا وستا کرمان در بازار اصلی پذیرش شد و به زودی روی تابلوی بورس کالا می رود.

همچنین ۴۲۷ هزار و ۸۵۵ تن میلگرد فولادی مجتمع فولاد صنعت بناب که عرضه کننده آن گروه بازرگانی گردشگری دانا است، در جلسه اخیر کمیته عرضه پذیرش شد.

دیدگاه خود را ارسال کنید