سریال خوشنام| کیک تولد عجیب در پشت صحنه سریال خوشنام

رفتار نامعقول بازیگران سریال خوشنام در پشت صحنه|فیلم

دیروز در پشت صحنه سریال خوشنام تولد سی سالگی یکی از بازیگران جشن گرفته شد. حرکات امیر غفار منش و امیر کربلایی جنجالی شد.

رفتار نامعقول بازیگران سریال خوشنام در پشت صحنه|فیلم
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

سریال خوشنام در ماه مبارک رمضان 1401 در شبکه تلویزیونی یک پخش شد. سریال خوشنام  به کارگردانی علیرضا نجف زاده» به تهیه کنندگی احمد زالی و نویسندگی سعید نعمت الله در 30 قسمت ساخته شده است.بنظر می رسد که سریال خوشنام  برای فصل جدید تمدید شده است. سریال خوشنام از جمله پر بازدید ترین سریال های در حال پخش تلویزیونی ایام ماه مبارک رمضان بود. سریال خوشنام درگیر حواشی و جنجال های زیادی شد.از جمله بازیگران شاخص سریال خوشنام هومن حاجی عبداللهی،حمید لولایی، شهره لرستانی می باشند.

 

فیلم تولد پرحاشیه نیلوفر رجایی فر در پشت صحنه سریال خوشنام

 

فیلم تولد نیلوفر رجایی فر در صفحات مجازی سر و صدا کرد. بازیگران مرد در پشت صحنه تولد سر و صدا کردند.

 

سریال خوشنام

 

سحر ولدبیگی و هومن حاجی عبداللهی در سریال خوشنام

سریال خوشنام به کارگردانی علیرضا نجف زاده و تهیه کنندگی احمد زالی یکی از جدیدترین مجموعه های تلویزیون اس که بازیگران آن مقابل دوربین رفته اند.

 

خوشنام سریالی در ژانر طنز است که داستان جذب و متفاوتی را در 30 قسمت به روی آنتن شبکه یک سیما خواهد برد. این سریال با نویسندگی اولیه محسن کیایی و علی کوچکی و بازنویسی نهایی فهیمه سلیمانی ساخته می شود.

سحر ولدبیگی بازیگر مشهور تلویزیون که بیشتر با نقش های کمدی شناخته می شود بعد از گذشت دو سال از ساخت مجموعه «زن ها شفت انگیزند» ایفاگر شخصت «پروانه» در سریال خوشنام است.

این بانوی هنرمند اولین عکس از حضور خود در سریال خوشنام را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

سریال خوشنام

 

سریال خوشنام از روز یکشنبه 14 فروردین 1401 هر شب ساعت 22 از شبکه یک سیما بروی آنتن می رود و تکرار آن 1:50 بامداد ، 08:45 صبح و 15:15 ظهر است. 

بیوگرافی هومن حاجی عبداللهی

هومن حاجی‌عبداللهی زادهٔ ٢٣ تیر ۱۳۵۴ است. هومن حاجی‌عبداللهی زاده شده تهران است.هومن حاجی‌عبداللهی هنرپیشه، مجری تلویزیون، صداپیشه و دوبلور ایرانی است.هومن حاجی‌عبداللهی در مقطع بسیار کوتاهی عضو انجمن گویندگان جوان بوده‌است. از آثار دوبله هومن حاجی‌عبداللهی می‌توان به آثاری چون هیولاها علیه بیگانگان (در نقش دکتر سوسکه)، ملاقات با رابینسون‌ ها (در نقش پدربزرگ)، رئیس مزرعه (درنقش مایلز)، دنیای وحش (در نقش سنجاب باغ وحش)، آواتار:اخرین بادافزار (درنقش پدر ساکا و پادشاه باسیکسن)، باب اسفنجی شلوار مکعبی (در نقش باب اسفنجی)، شرک ۱ (در نقش شرک)، خوش قدم (در نقش شاهین) و پنج بچه‌ و شنی (در نقش شنی) نام برد.

سریال خوشنام

 

این سریال طنز به نویسندگی محسن کیایی و علی کوچکی و بازنویسی فهیمه سلیمانی روایت جذاب و داستان‌های شیرینی دارد. در خلاصه داستان این سریال گفته شده: «از مکافات عمل غافل مشو، گندم از گندم بروید جو ز جو.»

سایر بازیگران مجموعه «خوشنام» عبارتند از: عباس جمشیدی‌فر، امیر کربلایی‌زاده، امیر غفارمنش، سیاوش چراغی‌پور و با حضور رابعه مدنی، خسرو احمدی، اکبر سنگی و دیگر بازیگران عبارتند از: مهرداد ضیایی، ساناز سماواتی، محمدرضا داوود نژاد، فاطمه شکری، کریم قربانی، رضا فیاضی، شیوا خنیاگر، الهه جعفری، سیامک ادیب، سلمان خطی، فرزاد حاتمیان، سیدرضا حسینی، پروین ملکی، مهری آل آقا، پروین ملکی، دلارام ترکی، محسن گودرزی و مجید اکبری.

در سریال «خوشنام» هومن حاجی عبداللهی ایفاگر نقش «شهرام» کاراکتر اصلی سریال و حمید لولایی هم در نقشی متفاوت ایفاگر نقش «اوسا شفیع» پدر «شهرام» و شهره لرستانی در نقش «پروین» مادر «شهرام» است. فریده سپاه منصور در نقش «مهربان» مادربزرگ «شهرام» بازی می‌کند. سحر ولدبیگی و نیلوفر رجایی‌فر هم به عنوان خاله‌های «شهرام» در این سریال هستند.

بازیگران سریال خوشنام:

هومن حاجی عبداللهی ، سحر ولدبیگی ، حمید لولایی ، شهره لرستانی ، فریده سپاه منصور و نیلوفر رجایی بازیگران سریال خوشنام را تشکیل می دهند.

سریال خوشنام

 

نام عوامل سریال خوشنام

● تهیه کننده: احمد زالی

● کارگردان علیرضا نجف زاده

● فیلمنامه اولیه: محسن کیایی، علی کوچکی

● فیلمنامه نهایی: فهیمه سلیمانی

● ناظر کیفی سریال: محمد صدری

● دستیار یک کارگردان: ماهان دریایی

● منشی صحنه: مهدیه درگاه نژاد

● عکاس آرشا عقیقی، پیام شاد پور

● مدیر برنامه ریزی: فرزین فتحی

● مدیر امور رسانه: مجتبی احمدی

● مدیر تولید:حمیدرضا سرپیران

● مدیر تدارکات:مجید نامنی

● مدیر تصویربرداری:سجاد حیدری

● طراح صحنه: حمید شهیری

● طراح لباس: زهره رحمانی

● طراح گریم: شهرام خلج

● تدوین گر: رضا بهارانگیز

● صدا گذار: مهدی جمشیدیان

 

بیوگرافی شهره لرستانی

این بانوی بازیگر در یک خانواده پنج نفره متولد شد، پدر او قاضی بازنشسته دادگستری و مادرش فرهنگی بازنشسته است و یک خواهر و برادر دارد. پدر این بانوی هنرمند در سال 1400 فوت کرده است. او خود را یک لر می‌داند که به ایلی بودن عادت دارد و می گوید، نه فقط با بستگان درجه یک بلکه ما با خانواده‌مان در خرم‌آباد و بروجرد و تهران همه و همه در تماسیم هر روز باید از هم خبر داشته باشیم. من به‌دلیل مشغله کاری کمتر اما کلا خانواده همه از حال هم باخبرند و این خاصیت لر بودن است. 

تیپ جنجالی شهره لرستانی

سریال خوشنام

 

شهره لرستانی در سال 69 در رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی فارغ‌التحصیل شد و مدرک کارشناسی ارشدش را در رشته فیلمنامه نویسی سینما از مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی مجتمع فیلمسازی باغ فردوس در سال 1373 دریافت کرد. شهره لرستانی درباره کودکی اش می گوید:علاقه به بازی و نوشتن از کودکی در خون من بود. گروه تئاتر مدرسه همیشه دست من بود، از نوشتن و به وجود آوردن لذت می بردم و در همان دوران قصه هایی شبیه نمایشنامه می نوشتم.

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 

دیدگاه خود را ارسال کنید