شقایق دهقان و پسرش

شقایق دهقان و پسرش| ماجرا طلاق شقایق دهقان

شقایق دهقان در صفحه اینستاگرامش از پسرش عکسی حاشیه ساز منتشر کرد.

شقایق دهقان و پسرش| ماجرا طلاق شقایق دهقان
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

شقایق دهقان بازیگر مطح کشور متولد 4 اسفند 1357 می باشد. شقایق دهقان در گیسن آلمان متولد شده است. شقایق دهقان یک ازدواج ناموفق داشته است. همسر سابق شقایق دهقان، مهراب قاسم خانی، فیلم نامه نویس مطرح کشور است. شقایق دهقان یک پسر به نام نویان دارد.

چندی پیش شقایق دهقان عکسی از پسرش در صفحه اینستاگرامش گذاشت که سر و صدا کرد. 

شقایق دهقان

 

بیوگرافی شقایق دهقان و خانواده اش

شقایق دهقان متولد 4 اسفند 1357 در آلمان ، بازیگر سینما و تلویزیون است. تا مقطع دیپلم بیشتر نخواند اما وارد کلاس های عروسک گردانی شد سپس بازی در تئاتر را تجربه کرد و با سریال پاورچین به شهرت رسید و حالا یک فرزند دارد. بخاطر تحصیلات پدر در شهر گیسن آلمان به دنیا آمد تا اینکه از 3 ماهگی به ایران بازگشتند و بخاطر شغل پدر به مدت شش سال در شهر ساری ساکن بودند.دو خواهر و یک برادر کوچکتر هم دارد و از سمت مادری اصالت اش بختیاری می باشد.

 

شقایق دهقان

 وی کارهای هنری را در سن ۱۸ سالگی آغاز کرد؛ زمانی که برای گذراندن اوقات فراغت در یکی از کلاس‌های عروسک‌گردانی فرهنگ سرای امیرکبیر ثبت نام کرده بود (تابستان ۱۳۷۴). دو سال بعد، هم‌زمان با امتحانات نهایی سال چهارم دبیرستان از طرف معلمی که در آن کلاس با او آشنا شده بود به یک گروه تئاتر عروسکی که برای جشنواره عروسکی آماده می‌شدند معرفی شد و آغاز به کار کرد. سپس از طریق یکی از همکارهایش به گلچهره سجادیه معرفی شد و با همکاری با گروه او اجرای یک نمایش جدی را تجربه کرد. در همین زمان کار نوشتن برای برنامه کودک را هم انجام می‌داد.

شقایق دهقان

فعالیت جدی شقایق دهقان

او بعد ها به پیشنهاد یکی از کارگردان‌های گروه کودک تلویزیون در مجموعه تلویزیونی او بازی کرد و بدین ترتیب کارش را در تلویزیون با فعالیت در گروه کودک آغاز کرد و به قول خودش «عضو جدایی‌ناپذیر خانوادهٔ تلویزیونی‌ها» شد. در این بین در دو کار سینمایی هم بازی کرد: زیر نور ماه و نقش کوتاهی در فیلم سیندرلا. در پاییز سال ۱۳۸۱ پیشنهاد بازی در مجموعهٔ طنز پاورچین را پذیرفت و در پی آشنایی با مهراب قاسم‌خانی، نویسنده و طراح صحنه این مجموعه، زندگی مشترک خود را با او آغاز کرد. حاصل این ازدواج یک پسر به نام نویان است. نخستین تجربهٔ بازیگری شقایق دهقان به همراه همسرش مهراب قاسم خانی در فیلم ناگهان درخت ساختهٔ صفی یزدانیان در سال ۱۳۹۷ به وقوع پیوست و این زوج هنرمند برای نخستین بار در کسوت بازیگر در کنار هم قرار گرفتند. او در سال ۹۷ با مهراب قاسم خانی متارکه کرد.

او درمورد تحصیلاتش اینگونه می گوید که دیپلم ریاضی دارد، سه بار دانشگاه آزاد در رشته ادبیات نمایشی قبول شد اما چون میخواست که در داشنگاه سراسری تحصیل کند، دیگر ادامه نداده است.

شقایق دهقان

بیوگرافی همسر سابق شقایق دهقان و ماجرا طلاق آنها

مهراب قاسم‌ خانی، همسر سابق  شقایق دهقان، متولد 16 آذر 1350 در تهران، نویسنده است. فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیسانس نقاشی است، یک برادر بنام پیمان دارد که او هم نویسنده است، دوبار ازدواج کرده، او مهران مدیری را به دورهمی آورد اما خودش اخراج شد او تجربه بازی کوتاهی در خوب ، بد جلف را نیز دارد.

 

آغاز فعالیت نویسندگی

 او به خاطر علاقه ای که به سینما داشت،  دوره فیلمنامه نویسی را در مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی گذراند بعد از این دوره بود که نویسندگی را به شکل جدی دنبال کرد. او در جایی اشاره می کند: قبل از کنکور دوست داشتم رئیس باغ وحش شوم اما بعد سه بار کنکور دامپزشکی که قبول نشدم کنکور هنر دادم، چون نقاشی ام خوب بود، در دانشگاه همشه معدل بالای 19 – 18 داشتم و در کنکور فوق لیسانس نفر پنجم، ششم شدم. این را جایی نگفته بودم همین الان هم اگر پیشنهاد شود، نویسندگی را کنار می گذارم و رئیس باغ وحش می شوم. شقایق دهقان در سال 1383 وقتی 26 ساله بود با مهراب قاسم خانی 33 ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک پسر بنام نویان می باشد. مهراب قاسم خانی از ازدواج اول خود نیز صاحب یک فرزند دختر بنام نیروانا می باشد.

شقایق دهقان

 

ماجرای آشنایی به زبان شقایق دهقان

راستش من با مهراب قبل از سریال پاورچین در یک مجموعه نصف و نیمه بعنوان نویسنده برای شبکه جام و جم کار کرده بودم اما خیلی صمیمی نبودیم. سر ساخت سریال پاورچین من بازیگر و مهراب نویسنده بود او پیشنهاد داد که چون ما قبلا با هم به عنوان نویسنده کار کرده ایم و همدیگر را می شناسیم و با قلم هم آشناییم ، اینجا هم با هم بنویسیم همین دیگر ، نوشتیم و بعد ازدواج کردیم.

دیدگاه خود را ارسال کنید