مرجانه گلچین| عروسی مرجانه گلچین

استایل جدید و عجیب بازیگر سالمند ایرانی اینستاگرام را ترکاند

مرجانه گلچین بازیگر میانسال ایرانی که سال هاست از صنعت نمایش دور است با انتشار عکسی عجیب باز هم نقل مجلس ها شد.

استایل جدید و عجیب بازیگر سالمند ایرانی اینستاگرام را ترکاند
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

مرجانه گلچین بازیگر مطرح کشور ایران است. مرجانه گلچین سال هاست که دیگر در عرصه سینما فعالیت نمی کند. مرجانه گلچین صفحه اینستاگرام دارد. مرجانه گلچین خواهر منیژه گلچین بازیگر زن ایرانی است. همسر سابق مرجانه گلچین مشکوک به بیماری عصبی و مشکل اختلال کنترل خشم می باشد.

 مرجانه گلچین بازیگر سن دار اما خوشگل و بانمک ایرانی می باشد که با وجود اینکه خیلی وقته بازی نمیکنه شاید باورتون نشه اما هنوووزم طرفداراش انقدری هستن که واسش مهمونیای خفن و تجملاتی میگیرن! تازه حالا خیلی بیشتر شدن و به نسبت قبل و چندین سال پیش خانوم گلچین محبوبتر از پیش هم شده! مرجانه گلچین که در حال حاضر نه بچه ای داره و نه شوهری ، مدتی پیش هم مادرشون رو از دست دادن و حالا خانوم بازیگر ظاهرا به تنهایی زندگی می کنند! البته خواهرشون منیژه گلچین هم هستند اما این بازیگر میانسال روزمرگی خود را با با مواردی مثل آرایشگاه گردی و سالن و مزون و... این موارد میگذراند که البته بی تاثیر هم نبوده و مرجانه گلچین حالا چهره و روحیه ای جینگول طور دارد.

 

خانوم بازیگر در اینستاگرام نیز بسیار فعال هستند و بیش از 1.6 میلیون فالوور نیز دارند و به تازگی هم تصویری بسیار جذاب و دلفریب از خود منتشر کردند که الحق که با وجود سن و سال اما با نشاط هستند! مرجانه گلچین کلا خانومی هستش که زیاد به خودش میرسه که البته دو وجه داره. هم به خیلی از خانوما و مادرا ناخودآگاه یاد میده تا توجه بیشتری به خودشون داشته باشن و به خود رسیدن رو فراموش نکنن و هم از طرفی نظرات منفی وجود داره که خب بالاخره در این شرایط اقتصادی برخی از خوشگذرانی های راه و بی راه چهره های معروف باعث میشه تا مردم ناراحت بشن.

مرجانه گلچین

 

بیوگرافی مرجانه گلچین

مرجانه گلچین در دوم اسفند ماه سال 1347در تهران متولد شد. پدرش آذری و مادرش شمالی است. او فرزند آخر خانواده بوده و شش خواهر و برادر دارد. او در کودکی پدرش را از دست داده است. مرجانه گلچین خواهرمنیژه گلچین  و دخترعموی مرحومه نادیا دلدار گلچین که هر دو نیز بازیگر می باشند، است.بعنوان آخرین فرزند در یک خانواده با سه برادر و دو خواهر بزرگتر در تهران به دنیا آمد ، پدرش نظامی و اصالتا ترک زنجانی و مادرش گیلانی می باشد. مرجانه گلچین همچنین  همسر کریم آتشی تهیه کننده و کارگردان سینما میباشد. 

در سال 1356 وقتی 9 ساله بود توسط خواهرش (منیژه) که بازیگر تئاتر بود به غلامحسین لطفی برای بازی در مجموعه ای بنام اخلاق در خانواده معرفی شد. با این سریال اولین بار جلوی دوربین رفت سپس به سمت تئاتر کودکان رفت و روی صحنه تجربیات زیادی بدست آورد. او فارغ‌التحصیل از هنرستان موسیقی و کارشناسی کارگردانی سینما از دانشگاه سوره می باشد.

مرجانه گلچین

 

آغاز فعالیت حرفه ای مرجانه گلچین

در نیمه دوم دهه شصت، بازیگر معروف و مشهور سریالهای تلویزیون بود و اواخر دهه شصت و اوایل دهه هفتاد توانست چهره قابل قبولی در میان عامه تماشاگران از خود به نمایش بگذارد.

در سنین نوجوانی به هنرستان موسیقی رفت و پس از چهار سال در رشته تخصصی نوازندگی تئاتر فارغ التحصیل شد و پس از آن به تشویق خواهرش منیژه که خود در آن زمان بازیگر بود بر روی صحنه ی تئاتر رفت.

بازی در مجموعه تلویزیونی آینه عبرت باعث شهرت او شد. دهه 60 برای مرجانه گلچین سال پرکاری بود ولی مرجانه گلچین وقتی دید که تحصیلش در ایران به مشکل روبرو میشود، تصمیم می گیرد که از کشور برود و این کار را هم می کند اما علاقه اش به زادگاهش و دلتنگی اش برای مادرش، او را به ایران بر می گرداند. به مدت 10 سال در کارش وقفه ای می افتد ولی بعد از بازگشت و بازی در سریال بزنگاه در سال 87 دوباره به شهرت میرسد. مرجانه گلچین با سریال آینه به تلویزیون پا گذاشت. او زمان بازی در این سریال 19 ساله بود و بعد از این سریال به تئاتر و سینما نیز راه پیدا کرد. 

مرجانه گلچین

 

ماجرا ازدواج و طلاق مرجانه گلچین

مرجانه گلچین سال 75 – 1374 با کریم آتشی کارگردان ازدواج کرد و در سریال گریز و سقوط به کارگردانی همسرش نیز بازی کرد. با این حال در ادامه با مخالفت همسرش برای بازیگری مواجه و این رابطه منجر به جدایی و طلاق شد. 

خیلی از هنرمندان خانم هستند که تو فضای مجازی 180 درجه با چیزی که شما در فیلم و سریال دیده اید فرق دارند و یهو تو اینستاگرام با تیپ و رفتار هایی سورپرایزتون میکنن. البته که مجازی به نوعی چشم و هم چشمی تبدیل شده و ظاهرا اگر اون مدلی نباشی از قافله عقب موندی!

خانم مرجانه گلچین هم یکی از همین خانم هاست که بسیار تحت تاثیر جَو اینستا قرار گرفت و فرق زیادی با نقش هاش داره. البته که نباید انتظار داشت یک بازیگر همونطور که در نقش هست واقعیت و زندگی شخصی هم باشه اما خب اینهمه عشوه و افاده های شبیه به هم، نشون میده که خانم های بازیگر با هم رقابت سخت دارند!

مرجانه گلچین

 
 مشکل عصبی همسر سابق مرجانه گلچین باعث طلاق آنها شد

کریم آتشی متولد 5 فروردین 1343 در شهر ری ، کارگردان و فیلم نامه نویس بود وی فارغ التحصیل دکترای علوم سیاسی و کارشناسی مهندسی عمران است. این کارگردان از سال 1387 دیگر فعالیتی در سینما ایران نداشته است اما در 19 شهریور 1399 خبر درگیری و شلیک مرگبار او به همسایه اش حسابی داغ شد.

او در مصاحبه ای از زندگی شخصی اش اینگونه می گوید: «من مادر نشدم.» این جمله شاید خیلی کوتاه باشد اما تصمیم گیری برای آن کار راحتی نبود اما تصمیمی بود که گرفتم. دلیلش هم این بود که من عاشق کارم بودم و این وقف بودن در کار با مسئولیت مادری ام در تضاد بود. به خودم میگفتم، بچه رسیدگی و پرستاری میخواهد و نمی توان او را به بهانه کار به حال خود رها کرد.

دیدگاه خود را ارسال کنید